آخرین عناوین

سه شنبه 28 مرداد 1393-20:59 کد خبر:727

رییس هیات ناشنوایان مازندران خبر داد:

اعزام تکواندوکار ناشنوا مازندرانی به مسابقات آسیایی/نیاز به اعتبارات بیشتر داریم

رییس هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان مازندران گفت : ورزشکار مازندرانی رشته تکواندو ناشنوایان با کسب مدال برنز رقابت های قهرمانی کشور ، به رقابت های آسیایی ناشنوایان اعزام خواهد شد.


به گزارش خزرخبر،سعید آرام افزود : رقابت های تکواندوی قهرمانی ناشنوایان کشور در تهران برگزار شد که ˈ رضا میرتبار ˈ ورزشکار ناشنوای مازندران در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم ، به مدال برنز دست یافت .

وی خاطر نشان کرد:علاوه بر این ورزشکار ، ˈ علیرضا کرمی ˈ ، ˈ علی اکبری ˈ و ˈ سامان حدادی مقدم ˈ به سرپرستی ˈآرش زاهدی ˈ در بخش مردان و ˈ فرزانه عاشوریˈ ، ˈ هما محمودی ˈ ، ˈ زینب اجارستاقی ˈ و ˈ فاطمه ذاکری نژاد ˈ به سرپرستی فریبا میرزایی ˈدیگر نفرات تیم اعزامی مازندران به این رقابت ها بودند.

آرام اظهار داشت:رقابت های آسیایی ناشنوایان و کم شنوایان ، به میزبانی چین تایپه برگزار می شود و ورزشکار منتخب مازندرانی ، از امیدهای کسب مدل دراین رقابت های معتبر است .

آرام به مشکلات ورزشکاران ناشنوای مازندران اشاره کرد و گفت : بیکاری ورزشکاران ، یکی از بزرگ ترین مشکلات این هیات ورزشی است که در این شرایط مجبوریم هزینه های مربوط به رفت و آمد بازیکنان به تمرینات را نیز پرداخت کنیم که کمبودهای شدید مالی ، مانع از رسیدگی کامل به ورزشکاران دارای محدودیت این هیات ورزشی می شود.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان مازندران افزود : عضویت تعداد زیادی از ورزشکاران مازندرانی زیر پوشش این هیات در تیم ملی رشته های مختلف ورزشی و فعال بودن رشته های مختلف در شهرهای استان، ضرورت تخصیص اعتبار و پرداخت بموقع آن را بیشتر از قبل می کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :