آخرین عناوین

پنجشنبه 30 مرداد 1393-17:27 کد خبر:738

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد:

افتتاح 5 کتابخانه عمومی در مازندران در هفته دولت

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران از افتتاح پنج کتابخانه عمومی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، عبدالحسین باقری در تشریح برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در هفته دولت اظهار داشت: پنج کتابخانه عمومی در شهرستان‌های آمل، بابل و عباس آباد افتتاح می‌شود و احداث چهار کتابخانه عمومی دیگر نیز در شهرستان‌های ساری، نوشهر، فریدونکنار و جویبار با انجام مراسم کلنگ‌زنی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه زیربنای کتابخانه‌های عمومی استان مازندران تا پایان سال 1392 حدود 37 هزار و 792 مترمربع بوده که در رتبه دهم کشور قرار داشت، افزود: اکنون با افتتاح پنج کتابخانه عمومی با مجموع زیربنای یک هزار و 635 مترمربع، زیربنای کتابخانه‌های عمومی در استان به 39 هزار و 427 متر مربع می‌رسد و رتبه مازندران نیز از این حیث به جایگاه نهم کشور ارتقا می‌یابد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران افزود: این کتابخانه‌ها در روستاهای اسکومحله آمل، وسطی‌کلا آمل، دهک بابل، کتی غربی بابل و اسب چین عباس‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

باقری درباره آغاز احداث چهار کتابخانه عمومی دیگر در هفته دولت بیان کرد: کتابخانه مرکزی شهرستان فریدونکنار، کتابخانه عمومی عالیواک ساری، کتابخانه عمومی مرحوم امیدی جویبار و کتابخانه عمومی روستای علی‌آباد میر نوشهر پروژه‌هایی هستند که در هفته دولت با انجام مراسم کلنگ‌زنی آغاز می‌شود.

وی افزود: کتابخانه مرکزی فریدونکنار در زمین اهدایی شهرداری و سه کتابخانه دیگر در زمین اهدایی خیران ساخته می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :