آخرین عناوین

شنبه 1 شهريور 1393-15:17 کد خبر:748

بی تفاوتی مسئولین استانداری از پاسخ گویی به رسانه ها و کارگران:

ادعای استاندار مازندران یا حقیقت کارگری؟!!رسانه ها هم توهین شده اند

تجمع امروز کارگران نساجی مقابل استانداری مازندران،ادعای استاندار مازندران را زیر سوال برد.


به گزارش خزرخبر،ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت از ساماندهی و رفع مشکلات کارگران نساجی مازندران خبر داد اما حقیقت این ادعا چند دقیقه بعد زیر سوال رفت.

بر پایه این گزارش وی در بخشی از سخنانش با ادعای اینکه تجهیزات خریداری شده این کارخانه در حال باز شدن و نصب و بکار گیری می باشد اظهار داشت:با نصب تجهیزات جدید 400 شغل جدید ایجاد می شود.

هنوز دقایقی از صحبت ها و ادعاهای استاندار نگذشته بود که سر و صدا و شعار ها و تکبیر گفتن کارگران نساجی مازندران ادعای استاندار را نقض کرد.

بر پایه این گزارش،جمعی از کارگران بازنشسته و ..... نساجی مازندران با تجمع اعتراض آمیز در جلوی استانداری مازندران خواستار احقاق حق و حقوق چند ساله خود شده اند.

آنها با بیان اینکه حداقل برخی از کارگران سه الی 4 ماه می باشد که بازنشسته شده اما حق و حقوقی دریافت نکرده اند اظهار داشتند:متاسفانه از دریافت حداقل حقوق و مزایا محروم می باشیم.

این کارگران معترض با اعلام اینکه هر کدام از ما حداقل بیش از 20 میلیون تومان از کارخانه فوق طلبکار می باشیم تصریح کرده اند:هر بار که اعتراض خود را به مسئولین اعلام کرده ایم به ما وعده های توخالی مبنی بر پیگیری داده اند اما در عمل هیچ اقدامی نکرده اند.

این کارگران همچنین با اشاره به اینکه متاسفانه رسانه ها هم نتوانسته اند مشکلات ما را به گوش مسئولان برسانند افزودند:مگر فساد و فحشا از فقر بوجود نمی آید؟مگر ما زن و بچه نداریم؟مگر فرزندان ما دانشجو نیستند؟پس چرا مسئولان به داد ما نمی رسند؟

بر پایه این گزارش جمعی از خبرنگاران که جهت تهیه گزارش به بیرون از درب استانداری رفت بودند و زمانی که قصد بازگشت به داخل استانداری جهت پیگیری موضوع فوق را داشته اند با ممانعت مسئولین نگهبانی استانداری مواجه شده که از ورود آنها جلوگیری نموده اند و با بی توجهی و بی احترامی از ورود خبرنگاران جلوگیری نموده اند.

متاسفانه مسئولین استانداری مازندران علی رغم ادعاهای زیادی که در همه نشست ها داشته اند و دارند ،عملا نسبت به انتقادها و پیشنهادهای رسانه ها بی تفاوت بوده و خود را ملزم به پاسخ گویی نمی دانند  و مسئولین استانداری با این نوع رفتار نادرست، باز هم انتظار همراهی و همکاری رسانه ها با خود را دارند که جای سوالات زیادی می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :