آخرین عناوین

دوشنبه 19 اسفند 1398-16:8 کد خبر:75619

رئیس سازمان صنعت مازندران خبر داد:

تعطیلی بازار مازندران در روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری

رئیس سازمان صنعت مازندران گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با تصمیم کارگروه پدافند زیستی استان، تمامی بازارها طی روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه بازار استان تعطیل است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، حسینقلی قوانلو اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با تصمیم کارگروه پدافند زیستی استان، تمامی بازارهای استان طی روزهای دوشنبه 19 و چهارشنبه 21 اسفندماه دایر است.

وی افزود: در ما بقی روزهای این هفته یعنی روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه بازار استان تعطیل است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: فعالیت طی روزهای ممنوعه برای واحدهای صنوف خبازی، قصابی، مرغ و ماهی فروشی، خواروبار، میوه و تره‌بار، قنادی، خشکشویی، لوازم بهداشتی و ضدعفونی و خدمات ضروری بلا مانع است و از سایر صنوف درخواست تمکین داریم.

قوانلو در خصوص وضعیت فعالیت بازارهای استان در شهرهای غرب استان گفت: وضعیت فعالیت واحدهای صنفی در غرب استان نیز همانند سایر نقاط دیگر استان است و تنها در روزهای دوشنبه و چهارشنبه دایر است.

وی متذکر شد: در خصوص وضعیت فعالیت و تعطیلی بازار در هفته آتی نیز، بسته به وضعیت و گزارش اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی در روز پنج شنبه تصمیم گیری و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از شهروندان مازندرانی تقاضا کرد: از تمامی مردم خواهشمندیم حتی المقدرو از رفتن به بیرون منازل خودداری کنند و سعی کنند خریدهای خود را از طریق تلفنی از سوپرمارکت‌های محل زندگی خود تهیه کنند.

قوانلو اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا با هماهنگی با خبازی‌ها، خرید نان را نیز به صورت تلفنی میسر و مهیا کنیم تا از تجمع مردم و شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

وی متذکر شد: واحدهای صنفی که از این دستورالعل تخطی کنند و در روزهای تعطیل، اقدام به بازگشایی واحد کسبی خود کنند، پلمپ خواهند شد و تاکنون نیز چندین واحد صنفی با تخطی از اطلاعیه‌ها، پلمپ شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در خصوص وضعیت فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی گفت: تمامی واحدهای صنعتی و معدنی استان با رعایت کامل نکات بهداشتی فعال و باز هستند و از این ظرفیت برای تولید مواد ضدعفونی و بهداشتی در حال استفاده هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :