آخرین عناوین

چهارشنبه 21 اسفند 1398-12:12 کد خبر:75649

به همت جوانان ساروی صورت گرفت:

توزیع هزار ماسک رایگان در روز

به همت جوانان ساروی در این روزهای پرخطر، بنا به نیاز همشهریان و عدم دسترسی عموم مردم به ماسک برای حفظ بهداشت در اماکن عمومی، ماسک رایگان بین مردم توزیع شد.


به گزارش خزرتیترخبر،علی سلطان تویه یکی از کسبه ساروی با اشاره به اینکه در زمان اپیدمی یک بیماری بحث های بهداشتی و درمانی ایجاد می شود گفت: بنا به نیاز همشهریان عزیز ساروی و عدم دسترسی عموم مردم به ماسک برای حفظ بهداشت در اماکن عمومی همچون وسایل نقلیه عمومی و عبور و مرور به منظور تهیه مایحتاج، تصمیم گرفتیم تا با تأمین هزینه از سوی خیران به تهیه ماسک و توزیع رایگان آن در میان مردم بپردازیم.

وی افزود: تاکنون حدود 2 هزار ماسک به صورت رایگان در بین مردم توزیع شده که با مجوز و پیگیری بسیجیان حوزه امام موسی کاظم(ع) اکنون ظرفیت تولید به هزار ماسک در روز افزایش یافته است.

 

سلطان تویه با اشاره به اینکه تنها مشکل برای تولید ماسک تهیه هزینه آن می باشد اظهار داشت: از آنجایی که تجهیزات خط تولید ماسک در کارخانه با امکانات ما متفاوت است بنابراین هزینه تمام شده برای ما بابت هر ماسک حدود هزار تومان می باشد.

وی گفت: این ماسک ها استاندارد بوده و پارچه آن نیز از یزد و از جنس کربن دار تهیه می شود و دقیقا مشابه ماسک های موجود در بازار است.

این کاسب بازار اظهار داشت: در حال حاضر ضمن نیاز به دریافت وجه نقد از سوی خیرین گرامی، این آمادگی نیز وجود دارد از عزیزانی که می توانند ما را در امور خیاطی کمک کنند بهره بگیریم و خیرین عزیز می توانند جهت اعلام آمادگی در این زمینه با شماره 09387079308 تمام بگیرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :