آخرین عناوین

چهارشنبه 21 اسفند 1398-14:59 کد خبر:75654

مدیرکل روابط عمومی استانداری خبر داد:

آگاهی بخشی مهمتر از امارکرونا/ برگزاری نشست های خبری مجازی

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: ترددهای داخل شهری هم به اندازه مسافرت ،در شیوع کرونا نقش دارد،رسانه های استان در راستای اهمیت کاهش تردد روزانه به مردم استان اطلاع رسانی کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران اظهار داشت: ترددهای بین شهری و داخل شهری هم به اندازه مسافرت به مازندران،در شیوع کرونا نقش دارد.

براساس این گزارش، وی افزود:رسانه های استان در راستای اهمیت کاهش تردد روزانه به مردم استان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی کنند.

عباس مهدوی گفت: آنچه در رویکرد کنونی اطلاع رسانی باید محور قرار گیرد رفع آلودگی در مکان های مهمی نظیر جایگاه های سوخت،عابربانک ها،نانوایی ها،سوپرمارکت ها و داروخانه هاست که استاندار مازندران در ستاد استانی مقابله با کرونا بر آن تاکید ویژه دارد.

وی افزود:روابط عمومی شرکت پالایش پخش فرآوردهای نفتی،صمت،غله،دانشگاه علوم پزشکی و تمامی بانک های استان، آموزش های عمومی در مکان های ذکر شده را که کانون های اصلی شیوع کرونا محسوب می شوند را مورد توجه جدی قراردهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری افزود:حتی کشورهای پیشرفته دنیا نیز بر کاهش جدی ترددهای داخل شهری تاکید دارند و در این فرهنگ سازی روابط ها و اهالی رسانه و فعالان مجازی نقش اساسی ایفا می کنند.

وی تاکید کرد:بیان صرف آمار دردی از جامعه کم نمی کند،آنچه مهم است رصد واقعی شرایط کنونی و تلاش برای کاهش میزان مبتلایان به کرونا است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از برگزاری نشست های خبری مجازی با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی سریع و صریح خبرداد:

این نشست های خبری از امروز آغاز می شود تا رسانه های بدون نیاز به مراجعه حضوری با مدیران مرتبط ارتباط برقرار کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :