آخرین عناوین

شنبه 16 فروردين 1399-11:57 کد خبر:76877

معاون خدمات شهری شهرداری ساری خبر داد:

تعطیلی تمام بوستان و پارک های ساری

معاون خدمات شهری شهرداری مرکز مازندران گفت: تمام بوستان ها و پارک های سطح شهر و جنگلی برای پیشگیری از شیوع کرونا همچنان تعطیل هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، مصطفی نیک نقش با تاکید بر استمرار انجام مراحل ضد عفونی معابر و خیابان‌های شهر تا ریشه کن شدن شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند، حمل و نقل بار و مسافر، ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی، سیما، منظر و فضای سبز شهری، عمران و بازآفرینی شهری و نیز آرامستان ها طی این مدت که ویروس کرونا شیوع یافته با استفاده از توانمندی و ظرفیت داخلی نسبت به ضد عفونی سطح شهر اعم از معابر، بازارها، ناوگان حمل و نقل عمومی، ساختمان‌های اداری، بوستان‌های سطح شهر به طور مستمر اقدام کرده‌اند و پس از پزشکان و پرستاران و کادر درمان در صف اول مواجهه و مقابله با این ویروس بوده‌اند.

وی افزود: تدفین متوفیان کرونایی با رعایت کامل احکام اسلامی نیز از جمله فعالیت‌هایی بوده که سازمان آرامستان های شهرداری ساری طی این مدت انجام داده که با توجه به خطرات شیوع این ویروس، از کارکنان این سازمان قدردانی می‌کنم.

نیک نقش گفت: تعطیلی تمام بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر اعم از پارک جنگلی شهید زارع، بوستان ملل، بوستان قائم و … برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری تصریح کرد: پاکبانان زحمت کش مجموعه شهرداری که مسئولیت خطیر رفت و روب معابر و خیابان‌ها و جمع آوری زباله‌ها در سطح شهر را برعهده دارند در این روزها نیز مانند قبل بی وقفه در حال انجام وظیفه هستند.

وی ضمن قدردانی از همراهی شهروندان با شهرداری در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: با در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی شیوع این بیماری را از بین خواهیم برد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :