آخرین عناوین

شنبه 16 فروردين 1399-11:57 کد خبر:76879

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

۸۲۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های مازندران بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به کاهش شمار بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در استان گفت: در حال حاضر ۸۲۷ بیمار مشکوک به کرونا بستری هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی با بیان اینکه ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۵۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های استان به جز بابل بستری شدند، افزود: در این مدت تعداد ۲۲۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۸۲۷ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران به جز بابل بستری هستند.

موسوی از همراهی و مشارکت مردم فهیم مازندران و دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، خدماتی و رسانه‌ای استان در کمک به اجرای موفق طرح فاصله گذاری فیزیکی اجتماعی تقدیر کرد و ادامه داد: بنابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، طرح فاصله گذاری فیزیکی اجتماعی تا ۲۰ فروردین تمدید شده است و تعطیلی همه اماکنی که شامل طرح فاصله‌گذاری فیزیکی اجتماعی بود، ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: همچنین بر همین اساس تا ۲۰ فروردین کلیه مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سطح استان تعطیل است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :