آخرین عناوین

شنبه 8 شهريور 1393-23:31 کد خبر:804

یک معارفه مهمتر از حضور در مجلس؟!!عکس انتخاباتی مهمتر از نیاز مردم ساری!!

آقای نماینده ،نگران اسفند 94 نباشید ، عکس با خادم و در کنار حبیب ایستادن تا در آینده مجید در کنار شما بایستد ، چاره کار نیست!


به گزارش خزرخبر و به نقل از نظرنگار،سه شنبه 4 شهریور 1393 جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد اما نه با حضور تمامی نمایندگان بلکه عده ای از پارلمان نشینان حضور نداشته اند  که یکی از این منتخبین غائب ، محمد دامادی منتخب اول حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود بود.

وی در ساری در جلسه معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان مازندران حضور داشت!! حضور در این جلسه چقدر برای آقای نماینده مهم بود و چقدر برای ساری ایفای نقش می شد که ایشان از یک روز پرکار پارلمان گذشته و ترجیح داده است در کنار امیر خادم ، عسگری محمدیان و حبیب حسین زادگان بایستد و عکس یادگاری بگیرد !!! که این سوا قطعا جای تامل دارد .

برای مدیران قبلی و فعلی ورزش مازندران هردو احترام قائلیم و حتما هر دو مدیر با تمام توان خویش در راستای اعتلای ورزش کار کرده و خواهند کرد  اما پرسش این است که  عضو کمیسیون عمران مجلس ، یک روز کاری پارلمان را فدای چه کرده است ؟! یک معارفه !!

نماینده محترم از یک روز دفاع از حقوق  حقه مردم حوزه انتخابیه خویش گذشته تا  شاید  برای حبیب حسین زادگان و برخی از دوستان پیامی داشته باشد  .............................!!

درست است که با استیضاح وزیر علوم ، انتخابات مجلس دهم کلید خورد اما ایشان چه روزی از مجلس را از دست داده است ؟

روزی که وزیر راه میهمان کمیسیون عمران مجلس بود و قطعا می بایست و می توانست با حضور پر رنگ خود ، از فرصت حضور وزیر تمام بهره را برای حوزه انتخابیه خود می گرفت اما اما .... .

آقای نماینده بارها از مشکلات راه شهرستان ساری گفت و در نطق خود از راه مرگ ساری – تاکام نام برد و ای کاش به جای آن همه شعار ، روز 4 شهریور آن وقت که وزیر راه در کمیسیون عمران حضور یافت ! می بود و از مشکلات راه شهرستان ساری می گفت و به دستور وزیر گره ای از مشکلات ساری باز می کرد.

آقای نماینده شعار آوردن بودجه چاره کار نیست ، پی گیری تحقق آن شرط شعور است !

هاشمی ، حسین زاده ، خسروی و لاهوتی به درستی در کمیسیون عمران انرژی گذاشته اند تا روز سه شنبه برای مردم حوزه انتخابیه خود دست آوردی داشته باشند ، اما شما نماینده ساری حضور نداشته اید و .....!!!

همکارانتان در روز 4 شهریور به بررسی برداشت 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات ازدواج پرداخته اند ،به عنوان مثال نماینده مردم شاهین دژ از وزیر خواستار توجه جدی به پروژه های راه سازی آن منطقه شد وب ه اصطلاح عامیانه وزیر را یقه کرد تا مطالبات حوزه انتخابیه خود را بخواهد .

4 نماینده از وزیر نیرو ، اعلام وصول سوال ملی داشته اند ، نماینده گلستان داد جنگلها را زد ، سبحانی فر همکار شما از حقوق دامداران سبزوار دفاع کرد،غضنفری از کشاورزان خرما کار کرمانی دفاع کرد .

اما اما اما شما حضور نداشته اید آقای نماینده ! کجا بودید ؟! کنار امیر خادم ، عکس یادگاری میگرفته اید برای دوره بعد انتخابات ....... آقای نماینده در غیاب شما نمایندگان عضو شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 انتخاب شده اند و آیا بهتر نبود حضور میداشته اید و با عضویت احتمالیتان ، شاید می توانستید مرهمی باشید بر اقتصاد و کار آفرینی مازندران ؟!!

شما در یک روز کاری مجلس با این همه خروجی حضور نداشته اید و در عوض در کنار حبیب حسین زادگان در سالن، حرف های در گوشی میزدید،آقای نماینده: نگران اسفند 94 نباشید ، عکس با خادم و در کنار حبیب ایستادن تا در آینده مجید در کنار شما بایستد ، چاره کار نیست !

شهروندان ساروی برای مجلس دهم ، مردان عمل را بیشتر دوست خواهند داشت تا مردان شعار را، مطمئن باشید منتخب اول شهر!!

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • jlj
    سه شنبه 11 شهريور 1393-14:30


    متاسفیم بابت درج این خبر!!!!!!!!!!!!!!! چه خبرایی