آخرین عناوین

دوشنبه 10 شهريور 1393-17:19 کد خبر:811

استاندار و معاون سابق سیاسی استانداری مازندران پیام داده اند:

درگذشت آیت‌الله جباری ثلمه‌ای بزرگ برای مردم مازندران

استاندار سابق و معاون سیاسی امنیتی سابق مازندران در پیامی درگذشت آیت‌الله جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.


به گزارش خزرخبر، سید علی اکبر طاهایی استاندار سابق مازندران و هادی ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی سابق مازندران در پیام مشترکی ارتحال جانسوز عالم فرهیخته و ولایت‌مدار، مفسر قرآن و دلداده مکتب امام صادق علیه السلام حضرت آیت‌الله سید صابر جباری را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: 

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی‌الاسلام ثلمة لایسدوهاشی

خبر درگذشت عالم ربانی آیت‌الله جباری امام جمعه فقید شهرستان بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری موجبات تاثر و تالم شد.

این شخصیت علمی و عرفانی که عمر با برکت خود را در عرصه تهذیب نفس، تعلیم فقه جعفری و در جهت تربیت مشتاقان علوم دینی سپری کرد، مدافعی سرسخت از حریم ولایت امام، رهبری و انقلاب اسلامی ایران بود.

این مرد انقلابی و مبارز همواره در خدمت حضرت امام، مقام معظم رهبری و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی استوار ایستاد و نقش ممتاز او در راهنمایی، راهبری، مجاهدان و مبارزان انقلابی دوران خفقان ستمشاهی و نیز در بعد از پیروزی اسلامی به ویژه در حماسه هشت سال دفاع در کنار رزمندگان و سرداران حماسه آفرین لشکر خط شکن 25 کربلا و همدلی با خانواده معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان و بسیجیان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

زندگی زاهدانه، عبادات عارفانه و سخنان بیدارگر او در سنگر نماز جمعه شهرستان بهشهر در قلوب همه عاشقان مکتب علوی و انقلاب اسلامی اثر عمیقی خواهد داشت.

آن مرد الهی مفسر قرآن کریم بود که وارسته از زخارف دنیا، اسوه زهد، پارسایی و همچنین مصداق عینی آیه مبارکه کما فاستقم امرت بود.

این جانبان برای روح بلند آن عالم ربانی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان و شاگردان او صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌پنداریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :