آخرین عناوین

سه شنبه 11 شهريور 1393-7:30 کد خبر:815

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

مشاوره رایگان پیشگیری از جرم در مازندران

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اشاره به فعالیت‌های پیشگیرانه ناجا گفت: مشاوره رایگان پیشگیری از جرم در این استان انجام می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمد عظیمی در حاشیه کارگاه آموزش پیشگیری از سرقت شهرستان سوادکوه با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی نیروی انتظامی در کشور گفت: قرارگاه‌های مبارزه با سرقت در استان‌های کشور به منظور کاهش آمار سرقت و فعالیت‌های مربوط به رسالت‌های ناجا برگزار می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با تاکید بر اینکه پیشگیری از سرقت در اولویت فعالیت‌های پلیس قرار دارد، افزود: آموزش‌های همگانی شهروندان و مسافران امسال در استان مازندران به صورت هدفمند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ریاست قرارگاه مبارزه با سرقت مازندران به فرماندهی نیروی انتظامی و با دبیری رئیس پلیس آگاهی است، خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاه‌های مختلف برای اجرای اهداف قرارگاه مبارزه با سرقت استان همکاری می‌کنند که سازمان صنعت، معدن و تجارت در این زمینه پیشگام شده است.

عظیمی با بیان این‌که اولویت‌های آموزشی قرارگاه مبارزه با سرقت مازندران تعیین شده است، گفت: اولویت آموزش خود را برای صنف طلا‌فروشان قرار داده‌ایم و کارشناسان آگاهی مازندران مباحث مربوط به راه‌کارهای ایمنی امکانات و حفاظت فنی را آموزش می‌دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان از آمادگی برای ارائه مشاوره‌های رایگان انتظامی پیشگیری از جرم خبر داد و گفت: مشاوره‌های پلیس آگاهی در زمینه مراحل ساخت ساختمان، تجهیز ساختمان و تجهیزات الکتریکی به صورت رایگان انجام می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :