آخرین عناوین

يکشنبه 19 مرداد 1399-10:19 کد خبر:81552

پیام مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت روز خبرنگار

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:انعکاس اخبار حوزه سلامت خصوصا در بحران شیوع کرونا بی اغراق در جامعه و فضای رسانه‌ای، نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی جامعه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت روز خبرنگار پیامی منتشر کرد:

متن پیام دکتر سیمین بابایی به شرح زیر است:

بنام خدا

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! تقوای الهی پیشه کنید و سخن حق بگویید...

هفدهم مردادماه، یادآور خاطره بزرگ‌مرد عرصه اطلاع‌رسانی شهید «محمود صارمی» است، شهید گرانقدری که فراقش بهانه‌ای شد برای گرامیداشت «روز خبرنگار»، روزی از جنس حرمت و عشق به قلم. 

روز پاسداشت حق‌گویی و حق‌جویی.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار، این روز شکوهمند را به همکاران محترم در مدیریت  روابط عمومی دانشگاه  علوم پزشکی مازندران و همچنین خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی‌ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران در انعکاس اخبار حوزه سلامت خصوصا  در بحران شیوع کرونا که بی اغراق در جامعه و فضای رسانه‌ای، نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی  ایفا نموده‌اند، تقدیم می‌دارم.

امید است با همدلی و همکاری  بیش از پیش همگان ، بتوانیم  مردم عزیزمان را از این بحران به ساحل امن سلامتی و تندرستی هدایت نمائیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :