آخرین عناوین

جمعه 31 مرداد 1399-11:34 کد خبر:81622

با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران صورت گرفت:

معارفه دادستان جدید عباس آباد

طی مراسمی با حضور رئیس کل  دادگستری استان مازندران و مسئولان قضایی ، جمعی از مسئولان اداری، قضات و کارکنان اداری، دادستان جدید شهرستان عباس آباد معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، آئین تکریم از خدمات "بهزاد پارسا" دادستان پیشین و معارفه "مهدی مصطفی پور" به عنوان دادستان جدید شهرستان عباس آباد با حضور رئیس کل  دادگستری استان مازندران و مسئولان قضایی ، جمعی از مسئولان اداری، قضات و کارکنان اداری برگزار شد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین اکبری دراین جلسه باتاکید برحفظ حقوق عامه اظهارداشت: بنا بر قانون، حفظ حقوق عامه بر عهده قوه قضاییه ‌و دادستان است و دادستان ها درکل استان باید نسبت به تضییع حقوق عامه حساسیت وعملکرد مناسب  داشته باشند و در این مسیر قاطع باشند.

دادسراها و دادستان ها درخط مقدم مبارزه با مفاسد هستند و ما از تلاش همه قضات، دادیاران و دادستان های فساد تشکر میکنیم و از آنان حمایت صد درصدی میکنیم.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: دادستان ها درمبارزه با مفاسد از ابتدا تا انتهای مسئولیت ایستادگی و مقاومت داشته باشند وتحت تاثیر اغواهای شیطانی، نفوذ نفوذ کنندگان قرار نگیرند و از ملامت، ملامت کنندگان نترسند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: اصلاح مفاسد هزینه های زیادی دارد همه مسئولان قضایی باید با خود وخدای خود عهد کنند که در اجرای مسئولیت ها جز ازخدا ازهیچ کس واهمه ای نداشته باشند چون تقوای الهی عامل بازدارنده از هرگونه انحراف است.

وی با بیان اینکه درکل کشور موج جدید مبارزه با مفاسد با حضور آیت الله رییسی شروع شده است گفت: ما هم در استان مازندران همه تلاش خود را مصروف این کرده ایم که امید تازه ای که دردل مردم نسبت به مبارزه بامفاسد ایجاد شده  نا امید شود و دراین راه فصل الخطاب ما قانون است و رسیدگی عادلانه، منصفانه توام با قاطعیت، سرعت ودقت و دوری از هرگونه تبعیض را شیوه خود قرارداده ایم و در این راه به هیچ عنوان با کسی تعارف نداریم.

به گزارش خزرتیترخبر،عالی ترین مقام قضایی استان همچنین بر پیشگیری از وقوع جرم، حفظ کرامت زندانیان، تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق شهروندی افراد، حفظ منابع طبیعی تاکید کرد.

رییس کل دادگستری مازندران، با اظهار ناخرسندی از وضعیت منابع طبیعی  هشدار داد: نسبت به تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری غیر مجاز هیچگونه اغماضی نداریم و بدون هیچ گذشتی همه احکام قلع وقمع  ورفع تصرف باید اجرا شود.

شایان ذکراست، دراین آئین از زحمات" بهزاد پارسا" تقدیر و "مهدی مصطفی پور" به عنوان دادستان جدید عباس آباد معرفی شد.مصطفی پور پیش ازاین مستشار دادگاه کیفری یک مازندران بود، بهزاد پارسا نیز ازاین پس با سمت مستشار دادگاه تجدید نظر استان مازندران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :