آخرین عناوین

يکشنبه 2 شهريور 1399-22:15 کد خبر:81633

آخرین وضعیت کرونا در مازندران / بستری بودن 988 نفر در بیمارستان‌ها

شبانه‌روز گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل 109 مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد 988 بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندرارن، درحالی شیوع ویروس کرونا در استان مازندران به هفتمین ماه می‌رسد که همچنان در مازندران وضعیت قرمز کرونایی را تجربه می‌کنیم.

درست است آمارهای موارد ابتلا و بستری رو به کاهش است اما شرایط مازندران همچنان نگران‌کننده است و این استان روزهای پرتب و تابی را طی می‌کند.

آمار موارد ابتلا در استان دو رقمی شد ولی در شهرستان بابل طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد روند افزایشی موارد ابتلا بودیم که این موضوع نیز نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۲ بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۹۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم‌اکنون ۷۶۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۰۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های ویژه بستری هستند.

فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: در حال حاضر ۲۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار جدید بستری و ۱۲ بیمار هم ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۵۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۰۹ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد ۹۸۸ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :