آخرین عناوین

پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394-10:15 کد خبر:8250

انتصاب در سازمان مدیریت و برنامه ریزی:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران معارفه شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با حضور معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاون سیاسی وزیر کشور در ساری معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران صبح امروز در جلسه شورای اداری مازندران که با هدف معرفی رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران برگزار شده است در سخنانی اظهار داشت: توسعه استان در گذشته مغفول مانده و باید نگاه توسعه ای به مازندران از سوی همه مسئولان استان تقویت شود.

وی افزود: برای ارتقا تعالی و توسعه استان از همه احزاب و استانداران ادوار گذشته مازندران استفاده شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه حواشی و فعالیت‌های سیاسی بی اثر در استان کاهش یافته است، تصریح کرد: کل استان به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

فلاح با بیان اینکه باید از فرصت ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان بیکار در مازندران استفاده کرد، افزود: با مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی و سایر امورات باید برای توسعه استان گام برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه رشد بهره‌وری در مازندران در حوزه کشاورزی باید ارتقا یابد، گفت: امیدواریم بتوانیم متوسط تولید محصولات کشاورزی را در استان ارتقا دهیم.

رفع معضل بیکاری مازندران

حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه جای جای استان از معضل جدی بیکاری رنج می‌برد، افزود: اکثر خانواده‌های مازنی دارای یک یا چند جوان بیکار هستند.

وی با بیان اینکه باید نسبت به مقوله اشتغال برنامه‌ریزی ویژه ای داشته باشیم، گفت: استاندار فعلی مازندران، فرد فعال و کاری بوده و باید از وجود وی برای رفع محرومیت‌ها در استان بهره‌گیری کرد.

در این نشست امید علی پارسا با حکم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان نخستین رئیس این سازمان در مازندران در دولت تدبیر و امید منصوب و از زحمات علی احسانی در دوران تصدی معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری مازندران تقدیر شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • میثم
    شنبه 26 ارديبهشت 1394-19:3


    خدمت خزر خبر عرض کنم شنیده ها حاکی از این است که گزینه وزارت کشور برای استانداری مازندران دکتر فرهاد صفایی کوچکسرایی است انعکاس بدهید مهم