آخرین عناوین

پنجشنبه 6 شهريور 1399-15:46 کد خبر:82638

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

تداوم ترافیک در محورهای شمال/ تردد یک‌طرفه در کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیکی سنگین و در برخی مقاطع نیمه‌سنگین در مسیرهای ورودی شمال هستیم که این وضعیت کماکان ادامه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی سنگین و در برخی مقاطع نیمه‌سنگین در مسیرهای ورودی شمال هستیم.

وی افزود: از روزهای گذشته شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیرهای ورودی شمال بودیم که این وضعیت کماکان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

این مسئول با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان یک‌طرفه است، یادآور شد: این محدودیت امروز، جمعه، شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه اعمال می‌شود که طی امروز و فردا  باتوجه به موج بازگشت مسافر از استان، از مسیر جنوب به شمال و روزهای تاسوعا، عاشورا و دوشنبه از مسیر شمال به جنوب اعمال خواهد شد.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، افزود: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح روزهای پنج‌شنبه، جمعه، شنبه ، یک شنبه و دوشنبه 6 تا 10 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از این محور ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه نیز روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه نیز از مسیر شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع تریلر به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدمی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز یک‌شنبه « روز عاشورا» از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

قدمی در پایان با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر‌ضروری، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :