آخرین عناوین

پنجشنبه 6 شهريور 1399-16:23 کد خبر:82641

رییس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ بابل خبر داد:

مزاحم تلفنی چالش اورژانس بابل در ایام کرونایی

رییس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت : مزاحمت های تلفنی چالش جدی برای این مرکز در ایام کرونایی شهرستان ایجاد کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا ، ابوالقاسم لعلی در نشست خبری اظهار داشت : در ۶ ماهه ایام کرونایی ۲ هزار و ۷۰ تماس تلفنی مزاحمی با شماره ۱۱۵ بابل داشتیم که بسیار زیاد و برای کارکنان اورژانس آزار دهنده بوده است.

وی گفت: به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که در ایام شلوغ کرونایی که کارکنان اورژانس ۲۴ ساعته و بدون وقفه در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی و تصادفات جاده ای هستند ، این مزاحمت های تلفنی در روند خدمت رسانی اخلال ایجاد کند.

این مسئول افزود : تعداد کارشناسان پاسخگو در اورژانس ۱۱۵ به پنج نفر افزایش یافته است تا خط های اورژانس آزاد باشد و بیماران در پشت خط قرار نگیرند.

وی ادامه داد: انتظار می رود که خانواده ها با فرهنگ سازی برای فرزندان خود به آنها بیاموزند در این ایام که خدمات اورژانس تضمین کننده سلامت شهروندان است با مزاحمت های تلفنی در روند خدمت رسانی اخلال ایجاد نکنند.

لعلی گفت: در حال حاضر ۱۳ پایگاه اورژانس به همراه ۱۳ آمبولانس فعال در حال خدمت رسانی به شهروندان بابلی است و از این تعداد سه دستگاه، پیشرفته ترین آمبولانس در اختیار اورژانس بابل قرار گرفته است که این خودروها در ایام کرونایی به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی بوده اند.

وی افزود : با توجه به اینکه هزینه تعمیر، نگهداری و سوخت آمبولانس ها بسیار سنگین و از توان اورژانس بابل خارج است ، انتظار می رود شهر خیر پرور بابل نسبت به مجموعه اورژانس نگاه ویژه ای داشته باشد تا خدمات مطلوب تری به مردم ارائه کنیم.

لعلی گفت : با توجه به جمعیت ۳۶۵ هزار نفری بابل نیازمند ۲۱ پایگاه امداد و نجات در سطح شهرستان بابل می باشیم که برای رسیدن به این تعداد به طور جدی از ظرفیت خیرین و معتمدین بهره خواهیم برد.

مرکز فوریت های اورژانس ۱۱۵ بابل زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان و مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :