آخرین عناوین

چهارشنبه 19 شهريور 1399-18:27 کد خبر:82725

تاکید شهردار ساری به مدیران شهرداری:

عملیات اجرایی پروژه پل تا پل روزانه بررسی و گزارش شود

شهردار ساری به مدیران مجموعه شهرداری تاکید کرد که عملیات اجرایی پروژه پل تا پل، راه ارتباطی به شرق استان روزانه بررسی و گزارش شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری،  شهرداری مرکز مازندران در راستای فعالیت های خود،  به تقویت زیرساخت های عمرانی و خدمات شهری توجه ویژه ای دارد و در این راستا تسریع در اجرای پروژه پل تا پل که از مهمترین فعالیت های در دست اقدام مجموعه شهرداری می باشد مورد تاکید عباس رجبی شهردار ساری قرار دارد.

براین اساس جلسه ای با محوریت این پروژه و به منظور ایجاد هماهنگی های لازم در اجرای این طرح، به صورت روزانه با حضورباقریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، قبادی معاون شهرسازی ، معماری و امور مناطق ، کریمی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی ، نیک نقش معاون خدمات شهری ، احمدی فولادی شهردار منطقه یک ، بربسته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری ، گوران رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل ، پاکزاد مدیر امور حقوقی و قراردادها ، سعیدی کیاسری مسئول پیگیری ، رضوی مسئول واحد املاک ، سعیدی مسئول دفتر فنی در محل شهرداری منطقه یک برگزار می گردد.

گفتنی است این پروژه به طول 2600 متر  و عرض 26 متر حلقه وصل جنوب شرقی ساری به شرق استان با هدف روانسازی ترافیک و توسعه متوازن با سرعت و دقت در حال اجراست.

این پروژه شاخص مدیریت شهری که به پیشرفت بالای 50 درصدی در توسعه زیرساخت ها رسیده است در فاز دوم تا محدوده تقاطع غیر همسطح شهید نوری ادامه خواهد داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :