آخرین عناوین

سه شنبه 19 اسفند 1399-12:19 کد خبر:87683

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

ورودی‌های مازندران به روی مسافران بسته شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تشدید محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال با قوت ادامه دارد و در قالب این طرح خودروها هم جریمه و هم بازگشت داده می‌شوند‌.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال اظهار کرد: در حال حاضر به‌دلیل بارش باران سطح جاده‌ها لغزنده است.

وی با تردد عادی و روان خودروها در محورهای شمال گفت: باتوجه به شرایط جاده‌ها، معمولا احتمال ریزش و رانش در محورهای شمال به‌ویژه در روزهای بارانی افزایش می‌یابد که تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری است‌.

رئیس پلیس راه مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر بسته شدن ورودی‌های مازندران باتوجه به تعطیلی روز پنج‌شنبه، تصریح کرد: تشدید محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال با قوت ادامه دارد.

این مسئول افزود: در قالب اجرای طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی که از ۱۸ بهمن ماه امسال اعمال شده  هم جریمه  ۵۰۰ هزار تومانی و هم بازگشت به مبدا در دستور کار قرار دارند.

قدمی با اشاره به کنترل جدی خودروها و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی در استان،گفت: طی یک ماه گذشته که از تشدید محدودیت‌های کرونایی می‌گذرد ۱۲هزار و ۶۵۲ خودرو اعمال قانون و۲۱هزار و ۳۹۰ خودرو به مبدا خود بازگشت داده شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  کنترل تمامی خودروها در مبادی ورودی استان  به‌صورت جدی در دستور کار پلیس است که تاکید پلیس به همه رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :