آخرین عناوین

سه شنبه 19 اسفند 1399-18:53 کد خبر:87686

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هشدار داد:

ریسک ابتلا به کرونا در مدیران افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه ویروس منحوس کرونا جهشی شده است، گفت: ریسک ابتلا به کرونا در مدیران افزایش یافت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، سید عباس موسوی عصر امروز در حاشیه بررسی وضعیت جسمانی منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای که مبتلا به کرونا شد، اظهار داشت: روز گذشته آقای زارعی با توجه به برخی علائم تست کووید دادند متاسفانه مثبت بود،اکنون حال عمومی وی خوب است،مشکل خاصی از نظر سطح اکسیژن خون و مسائل  عمو‌می کلی ندارند.

وی افزود: با توجه به بیماری‌های زمینه‌ای که برای این نماینده مجلس وجود داشت همکاران ترجیح دادند بستری شود و یک سری اقدامات درمانی و پیشگیرانه  را انجام دهند که وضع جسمانی وی خوب است و وضعیت مناسبی دارند و وضعیتشان توسط تیم پزشکی رصد می‌شود.

موسوی بیان کرد: بارها گفته شد این ویروس در گردش است و هر جایی ممکن است وجود داشته باشد  و فرد را مبتلا کند،افرادی مثل نمایندگان، مسئولان و مدیران که  ارتباطات و ملاقات بیشتری دارند، ریسک ابتلا را افزایش می‌دهد که امیدواریم فاصله‌گذاری بحث ماسک و حضور در فضاهای بسته را کم کنیم و در هرمکانی به  میزان تهویه توجه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مجموعا در استان از حیث وضعیت کلی بیماری روند کاهشی ملایم را دارد و به یک وضعیت تثبیت شده رسیدیم، با توجه به بحث خرید نوروزی، دید و بازدیدها و مسافرت‌ها و حضور در مراسمات دوری کنیم زیرا این ویروس از کوچک‌ترین فرصتی برای انتقال استفاده می‌کند که  باید مردم مراقبت کنند هر چه زودتر زنجیره انتقال را قطع کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :