آخرین عناوین

شنبه 23 اسفند 1399-21:1 کد خبر:87710

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خبر داد:

سفر نوروزی به مازندران در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضرور در نوروز ۱۴۰۰ گفت: سفر نوروزی به مازندران در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم،حسین حسن نژاد امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای مازندران با قدردانی از همه مسئولان ستاد کرونای استان در رعایت پروتکل بهداشتی به ویژه اصناف استان اظهار داشت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان که در بحث کمک مومنانه برای مشکلات مردم پای کار بودن سپاسگزاری می‌شود.

وی افزود: از ارشادهای مقام معظم رهبری و ریاست جمهور، ائمه جمعه استان به ویژه نماینده مقام معظم رهبری در استان و امامان مساجد استان همکاری لازم داشته نیز تشکر و قدردانی شده است.

حسن نژاد در مورد شهرهای نارنجی و زرد تصریح کرد: در این شهرها سفر امکان پذیر نخواهد بود و هدف ما سلامت مردم در کار ما جدی خواهد بود و نخواهیم گذاشت در ایام عید ورود مسافر در این استان شکل گیرد.

وی افزود: از فرمانداران استان می‌خواهیم با هماهنگی در ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی دقیقاً این موضوع را مدیریت کنند.

حسین قلی قوانلو رئیس سازمان صمت مازندران نیز در خصوص وضعیت بازار در شب عید، بیان کرد: با هماهنگی فرمانداران در تنظیم بازار کمک شده تا بتوانیم در شب عید  مردم برای خرید کالاهای مورد نظر خود چار مشکل نشوند

صمدی قائم مقام صدا و سیما استان مازندران نیز گفت: در خصوص وضعیت کرونا در استان مازندران، 700 برنامه را اجرا کردیم تا مردم از روند اقدامات ستاد کرونا در استان در جریان باشند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :