آخرین عناوین

شنبه 23 اسفند 1399-21:13 کد خبر:87711

سرپرست تیم فوتبال شهرداری نوشهرخبر داد:

حال عمومی بازیکنان نوشهری سانحه واژگونی اتوبوس خوب است

سرپرست تیم فوتبال شهرداری نوشهر حال فوتبالیست های این تیم در سانحه واژگونی اتوبوس در محور جاده چالوس را مساعد اعلام کرد و گفت: ۱۵ نفر از بازیکنان از بیمارستان مرخص شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، سید محمود میرحسینی با بیان اینکه حال عمومی فوتبالیست‌های نوشهری مساعد است، اظهار کرد: در اتوبوس حامل فوتبالیست‌های نوشهری که برای اردوی تدارکاتی در تهران به سر می‌بردند ۱۹ نفر بازیکن و مربی و راننده حضور داشتند که ۱۵ نفر از سرنشینان از بیمارستان شهید مدنی کرج مرخص شدند و سه نفر در حال مداوا هستند و حال عمومی آنها خوب است.

وی با ابراز تأسف از درگذشت یکی از بازیکنان ضمن تسلیت به خانواده این بازیکن، گفت: بارش برف که از روز گذشته در جاده کندوان آغاز شد موجب انباشت حجم عظیمی از برف شد و دو اتوبوس حامل بازیکنان تیم شهرداری نوشهر ساعت‌های زیادی برای بازگشایی جاده منتظر ماندند اما از آنجایی که جاده باز نشد به سمت کرج حرکت کردیم.

سرپرست تیم شهرداری نوشهر تصریح کرد: اتوبوس اول بدون حادثه‌ای از مسیربه سمت البرز برگشت اما اتوبوس دوم در حال دور زدن و برگشت به سمت کرج بوده که ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد دچار حادثه سقوط بهمن شد.

تیم شهرداری نوشهر یکی از تیم‌های حاضر در مرحله دوم لیگ ۳ در روزهای اخیر برای برپایی اردوی تدارکاتی و هم‌چنین انجام چند بازی دوستانه با تیم‌های سایپا و پیکان لیگ برتری و بادران و عقاب به تهران سفر کرده بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :