آخرین عناوین

سه شنبه 24 فروردين 1400-9:23 کد خبر:87934

رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد:

آیا با ارائه شناسنامه اجازه ورود به مازندران داده می‌شود؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت:افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند به مبدا بازگردانده می‌شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با بیان اینکه ارائه شناسنامه برای ورود به استان کافی نیست، گفت: افراد دارای پلاک‌های غیربومی حتما باید از فرمانداری شهر محل سکونت یا بخشداری نامه‌ای را مبنی بر اینکه که اهل مازندران هستند اخذ کرده تا اجازه ورود به استان به آن‌ها داده شود.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در ۵۷ نقطه ورودی شهر‌های استان حضور دارند، افزود: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند اعمال قانون و به مبدا بازگردانده می‌شوند.

بیگلری گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

وی افزود:افرادی که پلاک‌های خودرا مخدوش کنند پلیس خودرو را توقیف کرده و متخلفان تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

بیگلری با بیان اینکه ۲ عامل عابر پیاده و موتور سیکلت سواران بیشترین تصادفات را در معابر شهری به خود اختصاص داده اند، گفت: از این دو قشر می‌خواهیم به قوانین و مقررات احترام گذاشته تا آسیبی به خود و خانواد آن‌ها وارد نشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :