آخرین عناوین

سه شنبه 25 شهريور 1393-0:19 کد خبر:887

رئیس دانشگاه آزاد ساری خواستار شد :

واگذاری زمین به دانشگاه آزاد جهت ساخت مجهزترین بیمارستان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ساری با بیان اینکه مجوز احداث بیمارستان 64 تختخوابی با قابلیت افزایش تعداد تخت ها را دریافت کرده ایم گفت:از مسئولین ساروی انتظار داریم تا زمین مناسبی را تهیه و با قیمت مناسب در اختیار دانشگاه قرار دهند تا نسبت به ساخت آن اقدام نماییم.


به گزارش خزرخبر، کیومرث نیاز‌آذری در نشست خبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی افزود:عملکرد ما باید سخنان ما را تایید کند نه اینکه حرف‌ها، عملکرد را توجیه کند.

وی با اشاره به اینکه در بدو ورودم در سال 85 در جمع استادان و کارکنان گفته بودم این دانشگاه باید به رتبه جامع دست یابد، خاطر نشان کرد: رتبه دانشگاه از ردیف 549 در سال 85 امسال به رتبه 2100 رسیده است.

نیازآذری با بیان اینکه خطی فکر نمی‌کنم و به جز یک معاون عمرانی، فرد دیگری خارج از دانشگاه را به‌کارگیری نکرده ام، خاطر نشان کرد: اساس کار ما در عزل و نصب‌ها براساس صلاحیت افراد است.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز در 66 رشته کارشناسی ارشد هفت هزار دانشجو در حال تحصیل داریم، اظهار داشت: 300 دانشجوی رشته پزشکی هم در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

نیازآذری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا تلاش دارد که به صندلی استانداری مازندران دست یابد، افزود: باید به همین دوستانی که در حال خدمت هستند کمک کنیم چون عامل به حرکت درآوردن نیروها و انرژی‌های نهفته در استان هستند.

وی با بیان اینکه به عنوان سرباز در هر جایگاهی که مفید و موثر باشم آن مسئولیت را می‌پذیرم، خاطرنشان‌کرد: به احدالناسی متوسل نشدم که برایم حکم مسئولیت بگیرد.

نیازآذری با اشاره به اینکه در همان مقطع انتخاب استاندار مازندران، دو تن از نمایندگان مازندران از من درخواست کردند که جلسه‌ای با مجمع نمایندگان مازندران داشته و برنامه‌هایم را اعلام کنم، تصریح کرد: پاسخ من این بود که نمایندگان من را می‌شناسند و اگر من برای کسب حکم استانداری یا هر منصب و مسئولیت دیگری دوندگی کنم مطمئن باشید به درد آن کار نمی‌خورم.

رئیس دانشگاه آزاد ساری با بیان اینکه نگاه مثبت دولت به دانشگاه سبب شد بتوانیم رشته‌های کارشناسی ارشد را افزایش دهیم که حق مسلم دانشگاه بود، افزود: دولت حمایت کرد و این حق قانونی را به دانشگاه داد.

نیازآذری خاطر نشان کرد: در گذشته با دانشگاه آزاد بسیار نامهربانانه برخورد می‌کردند و با وجود مشخص بودن شرایط و ضوابط اما پرونده‌های ما در زمینه درخواست افزایش رشته‌های تحصیلی، مورد توجه قرار نمی‌گرفت.

وی با بیان اینکه 11 هزار و 928 دانشجو در دانشگاه آزاد واحد ساری تحصیل می‌کنند، اظهار داشت: با احتساب دانشجویان دانشگاه سما، 14 هزار دانشجو داریم.

نیاز آذری گفت: سامانه‌ای را طراحی کردیم که براساس آن ثبت‌نام دانشجویان جدید به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت احداث بیمارستان،پزشکان معروفی مانند پروفسور حسابی و نجابت با ما همکاری خواهند نمود تصریح کرد:مجوز احداث نیروگاه برق نیز دریافت شده است که در صورت مهیا شدن مقدمات نسبت به احداث آن اقدام می نماییم.

نیازآذری در ادامه با بیان اینکه مجوز راه اندازی واحد بین المللی دانشگاه را نیز اخذ کرده ایم افزود:هرزمان که به سطح مورد نیاز و لزوم رسیده ایم نسبت به راه اندازی واحد بین المللی اقدام خواهیم کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :