آخرین عناوین

سه شنبه 25 شهريور 1393-19:13 کد خبر:890

زیبایی به ساری بازگشت/افتتاح زیباترین میدان در ساری

زیباترین میدان در شهر ساری به زودی مورد استفاده قرار می گیرد.


به گزارش خزرخبر،اجرای پروژه های 3 بعدی گرافیتی و نورپردازی محیطی با تکنولوژی روز دنیا،زیبایی خیره کننده و خیال انگیزی به میدان معلم ساری داده است.

مدیر عامل شرکت ایده کاوان طبرستان و پیمانکار طرح در مورد اجرای این طرح به خزرخبر گفت:هدف از این طراحی و نورپردازی ها،ایجاد یک محیط زیبا و آرامش بخش شبانه در این بخش از شهر می باشد که مطمئنا در آینده ای نزدیک این میدان به یکی از قطب های گردشگری و توریستی ساری در شب تبدیل خواهد شد.

علی کلانتری با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی نوین به همراه ایده های خلاقانه در زمینه زیباسازی و نورپردازی محیطی شهری در راستای بهبود کیفیت زندگی شهری و جذابیت های شبانه شهری،می تواند فرصتی عالی برای شناساندن شهر توریستی ساری با شعار( شب های رویایی در خیابان های ساری )باشد افزود:امید است این شرکت با دیگر طرح های خود ،در تحقق این شعار نقش موثری داشته باشد.

وی اظهار داشت:نهایت تشکر خود را از اعضای شورای شهر و مهندس عبوری شهردار دلسوز و مهندس رشیدی معاونت خستگی ناپذیر فنی و عمرانی و مهندس کلانتری معاونت خدمات شهری  و پیگیری های مجدانه واحد تاسیسات مهندس تویه را که در تمام مراحل بازسازی و باز آرایی میدان معلم همیار و همراه با ما بوده اند را داریم.

میدان معلم به روايت تصویر در روز و شب:

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ياس
    پنجشنبه 3 مهر 1393-9:4


    سلام، اين ميدان معلم شما رو شب اولي كه ديدم خيلي زيبا و آرام بخش بود، طوري كه همون شب دوست داشتم از نزديك ميدان رو ببينم و الحق با نور پردازي اوليه خيلي خوب كار شده بود. ولي متاسفانه شب افتتاحيه پر شده بود از نور و انواع چراغ هاي رنگي و بيشتر شبيه شهر بازي شده بود تا يه ميدان اونم به اسم معلم.
    آقاي پيمانكار بهتر نيست همون نورپردازي شب اول رو داشته باشيم و اين همه چراغ رنگي و اضافه رو برداريد .
    اينجوري خيلي فضاش روحاني تر ميشه و مردم مشتاق تر كه بيان سمت اين ميدان وگرنه كه همه ميدون هاي شهر پر شده از چراغ هاي رنگي كه فقط فقط چشم رو اذيت مي كنه

    • محمد مقدسی
      چهارشنبه 26 شهريور 1393-22:3


      بهشت را اوردهای اقای عبوری این نور بردازی کار کیست

      • رضا
        چهارشنبه 26 شهريور 1393-21:59


        این کار بهشتی کار کیست

        • بهزاد
          چهارشنبه 26 شهريور 1393-21:58


          تشکر مهندس عبوری بهشت به میدان معلم امده نور بردازی حیرت اوری است کار کیست

          • عرشيا
            چهارشنبه 26 شهريور 1393-6:12


            واقعا چه زيباست عبوري خوش قول به موقع تكميل شد تشكر