آخرین عناوین

سه شنبه 25 شهريور 1393-20:25 کد خبر:892

مدیر بازاریابی دفتر شرکت ال جی کره در ایران:

شرکت تمام مردم در مسابقات سولاردام ال جی/حضور رایگان خریداران سولاردام در کلاس های ال جی

مدیر بازاریابی دفتر شرکت ال جی کره در ایران گفت:در مسابقات سولاردام شرکت ال جی امسال،تمام مردم مجوز شرکت نمودن داشته اند.


به گزارش خزرخبر،آرمیتا عاشقی در گفتگو با رسانه ها در جشنواره سولاردام شرکت ال جی در بابلسر مازندران افزود:این دوره نهمین سال برگزاری جشنواره آشپزی با دستگاه های ال جی بوده است.

وی با بیان اینکه تفاوت مسابقات امسال با دوره های قبل این بوده است که در مسابقات امسال از تمام مردم دعوت به عمل آمده است خاطر نشان کرد:ابتدا منوهای برتر دریافتی از مردم انتخاب شده و سپس از نفرات و تیم برتر جهت شرکت در کلاس های این شرکت دعوت به عمل آمد.

عاشقی با اشاره به اینکه در مسابقات این جشنواره پیش غذا و یک غذای اصلی به مسابقه گذاشته شده اند اظهار داشت:در این دوره بیش از 300 نفر در وب سایت مسابقه شرکت کرده بوده اند که تعداد شرکت کنندگان آقا بیشتر از دوره های قبل بوده است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان پس از سه مرحله به این دوره راه یافته اند تصریح کرد:در این دوره سه داور شامل دو خانم(یک خانم برنده سال قبل،یک خانم سرآشپز) و یک آقا(سرآشپز) بین شرکت کنندگان داوری می کنند.

عاشقی با اعلام اینکه در سال قبل و امسال از دستگاه سولاردام پرشیا استفاده شده است افزود:امسال 6 مسابقه در 6 منطقه کشور برگزار خواهد شد.

این مدیر شرکت ال جی همچنین با بیان اینکه به تیم های اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد خاطر نشان کرد:در هر منطقه 10 گروه در مسابقات شرکت می کنند.

عاشقی با اشاره به اینکه 8 مرکز آشپزی شرکت ال جی در کل کشور در حال ارائه خدمات آموزشی می باشند اظهار داشت:تمام افرادی که دستگاه های سولاردام شرکت ال جی را خریداری کرده اند می توانند به صورت رایگان در کلاس های مراکز آشپزی ما دوره های لازم را طی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه به شرکت کنندگان در کلاس های آشپزی مدارک معتبر داده می شود که این افراد می توانند با مدارک فوق نسبت به تدریس کارآموزان اقدام نمایند تصریح کرد:سولاردام پرشیا قابلیت پخت حداقل 10 نوع غذای ایرانی معروف را دارد.

عاشقی در پایان افزود:دستگاه سولاردام در ایران بیشترین فروش را در سطح جهان داشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :