آخرین عناوین

سه شنبه 25 شهريور 1393-22:42 کد خبر:895

شهردار نکا استعفا داد/گزینه های احتمالی پست شهرداری نکا

به دلیل عدم همراهی و هماهنگی اعضای شورای شهر نکا،شهردار نکا استعفا داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از صبح شمال، شهردار نکا دلیل استعفایش را عدم همراهی و هماهنگی اعضای شورای شهر اعلام کرد و افزود:من در شروع کار و سوگندی که با خود و خدای خودم یاد کرده ام با تمام توان در بکارگیری ظرفیت های موجود در مجموعه شهرداری در پیشبرد اهداف محوله و توسعه زیر ساختهای شهری و رفاهی شهروندان قدم برداشته ام که بعد از گذشت یکسال و با بررسی عملکرد و عدم همراهی اعضای شورای شهر دیگر قادر به ادامه راه نیستم.

سید میرزا اسدی  به جلسه بررسی استعفایش در جلسه روز سه شنبه شورای شهر اشاره و خاطر نشان کرد:من در هفته گذشته استعفایم را تحویل رییس شورای شهر داده ام که مقرر شد در جلسه امروز شورای شهر به موضوع استعفایم بررسی شود.

بر اساس این گزارش، غلامی رییس شورای شهر نکا ضمن تایید استعفای شهردار، علت آن را عدم هماهنگی و همراهی شهردار با اعضاء دانست.

وی ضمن قبول دریافت نامه استعفای شهردار در هفته گذشته، زمان مطرح کردن موضوع استعفا را از اختیارات ریس شورا دانست و اظهار داشت: من می توانم تا یکسال دیگر هم این نامه را در جلسه رسمی مطرح نکنم.

بر پایه این گزارش، با افزایش تعداد اعضای شورای شهر مشکلاتی از قبیل عدم هماهنگی و همراهی اکثر اعضاء با شهردار، منجر به کندی برنامه ها و ماموریت های شهردار شده است.

از گزینه های مطرح برای سرپرستی می توان به معاون فنی شهرداری که در حال حاضر در سفر حج می باشد و رییس حراست شهردار و جمشیدی برادر زاده نماینده سابق نکا نام برد که ریس شورای شهر این خبر را تایید کرد.

بر پایه این گزارش،از مهدی رضایی فرح آبادی نیز به عنوان گزینه مطرح برای پست شهرداری نکا نام برده می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :