آخرین عناوین

چهارشنبه 26 شهريور 1393-23:1 کد خبر:903

بی تفاوتی مسئولین اداره برق و فرمانداری ساری و سرگردانی مردم

مردم ساری مدت 4 ساعت است که به علت قطعی برق سرگردان بوده و به خیابان ها آمده اند.


به گزارش خزرخبر،از ساعت 20 شب چهارشنبه 26 شهریور ماه 93 تا ساعت مخابره خبر ،ساکنین کمربندی غربی ساری با قطعی برق مواجه می باشند.

بر پایه این گزارش،این مردم به علت گرمای هوا و رطوبت بالا مجبور شده اند تا در خارج از منازل خود و در خیابان ها و برخی نیز داخل چادرها ساکن شوند.

گروهی از این مردم در تماس با خزرخبر با اعلام اینکه طی چند بار تماس با مرکز فوریت های اداره برق ،جواب قانع کننده و درستی در مورد زمان وصل برق دریافت نکرده اند اظهار داشته اند:ماموران اداره فوق زمان های متفاوتی را جهت وصل برق اعلام می کنند اما پس از طی شدن زمان اعلام شده متاسفانه باز هم از وصل شدن برق خبری نمی باشد.

این مردم سرگردان همچنین تصریح کرده اند:متاسفانه مسئولین در منازل خود در خواب بوده و کسی هم به فکر مردم سرگردان در خیابان ها نمی باشند.

علت قطعی برق نیز مشخص نمی باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند
    پنجشنبه 27 شهريور 1393-6:6


    از مديريت سايت خزر خبر متشكريم وعنوان بدارم نيمه شب خبر در سايت وزين تان كار شد بطور هماهنگ و گسترده بين محله ها پخش شد و حس اميددر برخي مطلعين ازدرج خبر اينكه صداي مردم شنيده ميشود. ممنون خسته نباشي برادر

    • غلامي
      پنجشنبه 27 شهريور 1393-6:1


      به والله مريض داريم آقايون روساي برق / به خدا شب موقع آرامش و آسايش هست/ بگذاريد روي خوش به خدمون ببينيم در اين ايام خشكسالي و گرماي شديد

      • حافظي
        پنجشنبه 27 شهريور 1393-5:57


        مديركلي كه 11 ميليون حقوق ميگيره وپاداش چند صد ميليوني بفكر مردم مستضعف ميتونه باشه؟

        • تقوي
          پنجشنبه 27 شهريور 1393-5:55


          بيشترين قطعي منطقه ساري در كوي شريف آباد وهفت تير و كوي اصحاب هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا ؟

          • اسدي
            پنجشنبه 27 شهريور 1393-5:53


            بنده هم بهمراه خانواده مجبور شديم اينقدر اين آقايون بي مسئوليت اداره برق روشنايي خونمون رو قطع ميكنند شبها با چادر مسافرتي به پارك قائم بريم تا آرامش منزلمون بهم نخوره با قطع مكرر برق!!!