آخرین عناوین

دوشنبه 31 شهريور 1393-0:40 کد خبر:920

معاون فنی و عمرانی شهردار ساری خبر داد:

تحول در ساری با بهره برداري ازبزرگترين مركز گردشگري شمال كشور

معاون فنی و عمرانی شهردار ساری گفت:با بهره برداری از بزرگترین مرکز گردشگری شمال کشور در ساری،تحول خاصی را در این شهر شاهد خواهیم بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مركز رسانه شهرداري ساري ، عباس رشیدی با اعلام اينكه بزرگترين مركز گردشگري شمال كشور بزودي افتتاح خواهد شد افزود: اين پروژه عمراني- گردشگري كه به پل تا پل معروف است در حاشيه رودخانه تجن و در زميني به مساحت 7 هكتار حدود سه ماه پيش كلنگ زني شد .

وی خاطر نشان کرد:در طي اين مدت همكاران ما در شهرداري ساري در سه شيفت و بصورت شبانه روزي مشغول به كار بوده اند تا بتوانيم در طي زمان مقرر شده اين پروژه را به بهره برداري برسانيم كه خوشبختانه تاكنون 95 درصد آن پيشرفت فيزيكي داشته است.

وی اظهار داشت: جزيره مصنوعي را به مساحت 2هزارمتر مربع در كنار اين پروژه و در رودخانه هميشه پرآب تجن احداث نموديم و با پل كابلي به طول 120 متر كه در مدت يك هفته بنا شده، توانستيم جزيره را به حاشيه رودخانه تجن وصل كنيم.

معاون فني- عمراني شهردار ساري سپس به نصب  پرچم199 كشوردنيا و نيز نورپردازي با نصب المانهايي بصورت شكوفه هاي بهارنارنج اشاره و آن را جلوه اي زيبا در كنار اين پروژه عظيم دانست و اظهار داشت: مطمئناً افتتاح اين پروژه بزرگ سهم بسياري در جذب گردشگر براي استان و به ويژه ساري به عنوان مركز استان خواهد داشت .

رشيدي در ادامه تصریح كرد: با توجه به رويكرد عمراني-فرهنگي عبوري شهردار ساري و حسب تاكيدات ايشان اقدام به بازپيرايي ميدان معلم نموده ايم و خوشحاليم كه توانستيم اين پروژه را در كمترين مدت به اتمام رسانده و به بهره برداري برسانيم .

وي تاكيد كرد: هم اكنون همشهريان عزيز مي توانند از اين مكان به عنوان پارك محله استفاده نمايند و از جلوه زيبايي كه اين ميدان به ويژه در شب به خود گرفته است بهره مند شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :