آخرین عناوین

سه شنبه 1 مهر 1393-0:6 کد خبر:926

سایت (باران شمال )آغاز به کار کرد

سایت خبری و تحلیلی (باران شمال) شروع به باریدن خبرهای شمال کشور برای مخاطبان کرد.


به گزارش خزرخبر،مدیر این پایگاه خبری در مورد این سایت و اهداف و خط مشی آن اعلام کرد:

 باران شمال در رسالت خود به چیزی غیر از صداقت باران و بخشندگی اش نمی اندیشد.

(باران باش و ببار نپرس کاسه های خالی از آن کیست) زیباترین تعبیری که از باران می توان داشت و کوروش کبیر چه زیبا این تعبیر را شایسته باران دانست.

پایگاه خبری تحلیلی "باران شمال" با رویکردی به مثابه باران در عرصه رسانه حضور به هم رساند و در رسالت خود به چیزی غیر از صداقت باران و بخشندگی اش نمی اندیشد.

"باران شمال" با گستردگی منطقه ای شمال در دامنه سبز گیلان و گلستان و مازندران در پهنه خبر و اطلاع رسانی ظهوری گسترده خواهد داشت و با نگاهی خبری و تحلیلی و جدا از هر گونه وابستگی به جناح یا گروه خاصی قدم در عرصه گذاشت تا به دور از سیاست زدگی و دروغ و تملق به درد جامعه بپردازد، خوشحالیم که در این بین صاحبنظران با ارسال نظر و دیدگاه های خود یاریمان فرمایند.

در فرمول قدرت دنیای امروز، رسانه‌ها کارکرد ماشین جنگی دیروز را پیدا کرده‌اند،این رسانه‌ها هستند که گلوله‌های جریان‌ساز شلیک می‌کنند  و به جای به زانو درآوردن ارتش حریف، تسلط بر افکار عمومی یک ملت را هدف قرار داده‌اند.

سیستم عصبی جوامع امروز در دست رسانه‌ها و اصحاب رسانه است، اگر استراتژی رسانه‌ای نداشته باشیم، برایمان استراتژی می‌نویسند، اگر ایده نداریم، برایمان ایده می‌نویسد و اگر فکر نکنیم، برای ما فکر می‌کنند، آنها سخت به دنبال صندلی‌های خالی هستند، اگر صندلی خالی فرهنگ و اندیشه را خالی بگذاریم دیگرانی هستند که بر آن تکیه زنند و ما را اسیر ریل‌گذاری‌های مجازی کنند.

پایگاه تحلیلی خبری تحلیلی "باران شمال" سعی در آن دارد با توجه به مهم ترین رویدادهای روز ایران و جهان، اخبار منطقه شمال را ارائه نماید و در این راستا سعی دارد مخاطبان خود را در جریان به روز ترین اخبار و اطلاعات قرار دهد.

با توجه به وجود بسیار فراوان سایت های خبری و تحلیلی این کار دشوار می باشد اما امیدواریم به کمک مخاطبان خوب سایت بتوانیم این مهم را تحقق بخشیم و در این راه از تمامی مخاطبان خود نیز یاری می طلبیم تا با نظرات و راهنمایی های خود ما را راهنما و مدد رسان باشند.

مخاطبان این پایگاه همواره می توانند از طریق بخش "ارتباط با باران شمال" با مدیران و مسئولین سایت در ارتباط  باشند و نظرات و دیدگاه ها و اخبار مد نظر خود را در اختیار مسئولین این سایت قرار دهند و با انتقادات و نظرات خود مدیران این سایت را در مسیر بهتر شدن یاری نمایند.

رسانه یکی از اصلی ترین ابزارهای انتقال و تبادل فرهنگ ها بین جوامع بشری است،رسانه می تواند جوامع را با فرهنگ های گوناگون آشنا سازد و زمینه ساز گسترش فرهنگ ها باشد، فرهنگ اسلامی که در بستر جمهوری اسلامی و در خاک مقدس ایران گسترش یافته است ، برای شناخته شدن نیاز به رسانه دارد.

باران شمال" از سیاه‌نمایی، القای یأس و ناامیدی و چشم‌ بستن بر تلاش های خالصانه قاطبه مسئولان نظام اسلامی اعلام بیزاری و برائت دارد و کارکرد اول رسانه را در ترویج امید، نشاط، پشتکار، عدالت و پیشرفت نسل امروز و فردایی می‌داند که امید برای نیل به سرچشمه فضایل و نیکی‌ها هستند.

"باران شمال" سعی دارد با ترویج فرهنگ غنی اسلامی ایرانی؛ فرهنگ شهادت، فرهنگ عدالت جویی، فرهنگ صداقت،امانت، راستی و درستی، یک رویی و...  را که تنها گوشه ای از مصادیق فرهنگ اسلامی است بشناساند.

تشريف فرمائی شما را به صفحات پایگاه تحلیلی خبری" باران شمال "خوش آمد می گوئيم.

علاقمندان می توانند مقالات، اخبار ، پيام يا پيشنهادی خود را از طریق ایمیل baraneshomal93@gmail.com  ارسال نمایید.

رقیه عالی مدیر پایگاه خبری تحلیلی باران شمال

به گزارش خزرخبر،سایت فوق به آدرس www.baraneshomal.com قابل دسترسی می باشد.

خزرخبر،آغاز به کار این سایت خبری را به همکارانمان تبریک عرض می کند و آرزوی موفقیت برای این تیم خبری دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :