آخرین عناوین

سه شنبه 1 مهر 1393-16:46 کد خبر:929

احداث بزرگترين كانال بتني براي مهار آبهاي سطحي در غرب ساري

شهردار ساري يكي ديگر از پروژه هاي بزرگ و اثرگذار خود را با هزينه اي بالغ بر هشتاد ميليارد ريال جهت مهار آبهاي سطحي در غرب مركز استان كليد زد .


به گزارش خزرخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري، مهدي عبوري هنگام آغاز اين پروژه با تقدير از گران پاشا مدير كل راه آهن شمال بخاطر همراهي و مساعدت جهت احداث اين كانال در عرض خط آهن به بيان اهميت اين پروژه پرداخت و گفت : اين كانال كه 2200 متر طول دارد از حاشيه ريل دخانيات آغاز و تا اسپه رود ادامه مي يابد تا تمامي آبهاي سطحي اين مناطق را به اين آبراه هدايت كند .

وي حجم و اندازه كانال هاي بتني را دو متر در دو متر در بخش داخلي و دو متر و شصت سانت در دو متر و شصت سانت در بخش خارجي اعلام كرد و افزود : طبق پيش بيني هاي انجام شده اين پروژه عظيم طي مدت شش ماه به پايان خواهد رسيد .

بنابراين گزارش عباس رشيدي معاون فني و عمراني شهرداري ساري نيز ضمن بيان اين مطلب كه مهار قطعي آبهاي سطحي در شهر ساري چندين ميليارد تومان هزينه در بر دارد تصريح كرد : بنابراين انتظار داريم مقامات استاني در اين امر مشاركت كنند تا بتوان اين معضل را برطرف ساخت .

وي در مورد این پروژه گفت : با تمام توان تلاش مي كنيم احداث كانال در سه شيفت انجام شود تا هر چه سريعتر شاهد بهره برداری از  آن باشيم .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :