آخرین عناوین

جمعه 1 خرداد 1394-14:24 کد خبر:9292

چشم استاندار و نمایندگان مازندران روشن!!!

حضور یک مدیر عامل سمنانی به زودی در مازندران!!/قحط الرجال در مازندران؟؟!

پس از حضور یک مدیر یزدی در مازندران،یک مدیر عامل سمنانی نیز در راه مازندران جهت تصدی پست می باشد.


به گزارش خزرخبر،حدود یک ماه قبل به علت اتمام ماموریت سرپرست فروشگاه رفاه مازندران و عزیمت این نیروی توانمند به استانداری مازندران،به علت بی توجهی و ناتوانی مسئولین پر ادعای استانداری و همچنین نمایندگان پر ادعای مازندران،مسئولین فروشگاه رفاه کشور،یک یزدی را جهت تصدی پست جانشین سرپرست فروشگاه رفاه به مازندران اعزام کرده اند که حضور این جانشین سرپرست ، شبهات و ابهاماتی را به همراه داشته است.

از آنجاییکه مسئولان رفاه کشور هیچ یک از مسئولان و نمایندگان مازندران را جهت این تغییرات مدیریتی در جریان نگذاشته و سعی نکرده اند از نیروهای بومی و مازندرانی که همواره در سطح استان و کشور از نخبگان و برگزیدگان بوده اند استفاده نمایند ،حال بار دیگر تصمیم به اعزام یک نیروی غیر بومی دیگر در استان مازندران دارند.

بر اساس این گزارش،از آنجاییکه جانشین فعلی فروشگاه رفاه مازندران جهت دریافت حکم سرپرستی دارای مشکلاتی می باشد در نتیجه باز هم مسئولان فروشگاه رفاه کشور در اقدامی خودسرانه و بدون مشورت و رایزنی با مسئولان پر ادعای مازندرانی،تصمیم به اعزام یک نیروی سمنانی و یا شاید هم غیر سمنانی به مازندران دارند.

یونسی معاون سیاسی استاندار مازندران 17 اردیبهشت ماه در این مورد که چرا مسئولان استان عکس العملی در این مورد نشان نداده اند و چرا سعی نمی کنند تا از مدیران و نیروهای بومی علی رغم توانایی های موجود در استان استفاده کنند پاسخ داد:اینجانب اصلا از این تغییر مدیریتی اطلاعی ندارم و پیگیری خواهم کرد .

به گزارش خزرخبر و بر اساس گزارشات دریافتی،متاسفانه معاون استاندار در این زمینه تاکنون هیچگونه اقدامی نکرده است.

گزارشات دریافتی حاکی از آن است که متاسفانه برخی از مدیران کل استانی نیز با حضور مدیران غیر بومی در استان موافق می باشند که به زودی نام این مدیران کل همراه با اسناد مربوطه منتشر خواهد شد.

به گزارش خزرخبر،نمایندگان پر ادعای مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز که همواره در سخنرانی های خود ،بر استفاده از نیروها و مدیران بومی تاکید دارند باید پاسخ دهند که علت سکوت آنها در این زمینه چیست؟آیا واقعا در مازندران قحط الرجال داریم؟آیا واقعا مدیران و نخبگان مجرب و توانمند کم داریم؟

مطمئنا سکوت نمایندگان فعلی مازندران در مجلس در عدم پیگیری و ورود به این تغییرات و جابه جایی ها امتیازی منفی برای آنها خواهد داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سیمین
    شنبه 9 خرداد 1394-12:24


    با سلام. ترویج این همه ناسیونالیسم استانی و شهرستانی برای چیست؟ یعنی این اقایون ایرانی نیستند؟ یعنی تمام مدیران تهرانی باید اصل و نصب تهرانی داشته باشند؟ یا هراستانی باید فقط از مجموعه استان خود نیرو بگیرد؟چرا شما یک سری به ادارات کل و وزارتخانه ها نمی زنید که بسیاری از مناسب توسط مازندرانی ها اشغال شده؟ چرا سری به استانهای جنوبی مانند بوشهر و هرمزگان و ...نمی زنید که بیشتر پستهای کلیدی توسط شمالی ها اشغال شده؟
    به نظر نگاه ملی باید در این تغییرات داشت، همه ما ایرانی هستیم و به این ایرانی بودن خودمان افتخار می کنیم.پس زنده باد این شعار زیبا که: همه جای ایران سرای من است

    • شهروند ساری
      دوشنبه 4 خرداد 1394-10:20


      مازندران شده سکوی ترقی غیر بومی