آخرین عناوین

جمعه 1 خرداد 1394-15:30 کد خبر:9293

مردم مازندران هوشیار باشند!!

باز هم سرگردانی مردم مازندران مقابل یک شرکت لیزینگ/مسئولان قضایی اقدام کنند

مردم مازندران باز هم به خاطر عدم اجرای تعهد یک شرکت لیزینگ سرگردان می باشند.


به گزارش خزرخبر،طی چند سال اخیر برخی از شرکت های لیزینگ خودرو در سطح کشور به علت عدم تعهد قول های داده شده به مردم،یا ورشکست شده و یا باعث ضررهای هنگفتی به مردم شده اند.

طی هفته های اخیر نیز یک شرکت لیزینگ خودرو در بابل به نام  آراز دیزل تاوریژ که دفتر اصلی آن در تبریز مستقر می باشد به علت عدم اجرای تعهد خود در زمان  مقرر و وعده داده شده به مردم،باعث سرگردانی مردم و مراجعات پی در پی به این شرکت شده است.

بر اساس این گزارش،مسئولین این شرکت که در طی مدت فعالیت خود در سطح استان سعی نموده اند با ادارات و کارمندان ادارات قرار داد ببندند تا بتوانند از امتیازات خاص ادارات در دریافت اقساط خودروها استفاده کنند متاسفانه تاکنون نتوانسته اند به وعده های خود عمل کرده و خودروهایی را که هزینه های آن را دریافت کرده اند تحویل دهند.

حمیدی مسئول این شرکت لیزینگ در بابل از سه هفته قبل در گفتگو با خزرخبر جهت انجام وعده های داده شده به متقاضیان،از تحویل خوروها به خریداران در دو و یا سه روز بعد خبر داده بود اما علی رغم گذشت سه هفته، متاسفانه نه تنها به وعده های خود در مقابل متقاضیانی که مبالغ مورد نظر را پرداخت کرده اند عمل نکرده اند بلکه همچنان متقاضیان را سرگردان رها کرده اند.

گزارشات دریافتی حاکی از آن است که متقاضیان این شرکت که اغلب کارمندان ادارات مختلف می باشند شکایاتی را به مراجع قضایی از این شرکت نموده اند.

به توجه به اینکه در گذشته نیز،شرکت های لیزینگ در عمل به تعهدات خود موفق نبوده اند و باعث ضرر و زیان مردم شده اند،لازم است تا دستگاه قضایی و همچنین دستگاه های نظارتی و مسئول هر چه زودتر وارد عمل شده و از حقوق مردم دفاع کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :