آخرین عناوین

سه شنبه 5 خرداد 1394-16:19 کد خبر:9315

انتقاد شدید امام جمعه جویبار از برخی مدیران:

برخی مدیران جویبار بادمجان دورقاب‌چین هستند/جویباری‌ها مدیران تن‎پرور و تنبل نمی‌خواهند

امام جمعه جویبار با بیان اینکه برخی از مدیران شهرستان جویبار به اصطلاح بادمجان دورقاب‌چین هستند، گفت: این مدیران وقتی جلسات شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه و یا فرمانداری برگزار می‌شود، برای اینکه خود را نشان دهند در این جلسات حضور پیدا می‌کنند و فکر می‌کنند که ما از افکارشان خبر نداریم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی جویبار با اشاره به حضور نیافتن برخی از مسئولان شهرستان در این جلسه، اظهار کرد: نبود مدیران دستگاه‌هایی که موضوع جلسه مربوط به آنها است، نشان می‌دهد که این مدیران دغدغه فرهنگ ندارند و دچار روزمرگی شده‌اند.

وی افزود: برای برخی از مدیران مشکلات مردم همانند آمار زیاد طلاق و سرقت‌ها اصلا مهم نیست.

امام جمعه جویبار تصریح کرد: هر چقدر از خود سعه صدر نشان می‌دهیم تا این مدیران از خود واکنشی نشان دهند، اما برای این مدیران مسئله فرهنگ هیچ اهمیتی ندارد.

قلی‌پور جلسات شورای فرهنگ عمومی را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: قرار است در این جلسات به آسیب‌های فرهنگی شهرستان رسیدگی شود اما برخی از مدیران هیچ توجهی نسبت به رفع این مشکلات ندارند.

وی‌ موضوعات طلاق، بیکاری و سرقت را از مهم‌ترین معضلات فرهنگی شهرستان معرفی کرد و افزود: کلیه مسئولان مربوط به این موضوعات باید در جلسات حضور پیدا کنند اما بدون هیچ توجیهی از حضور در جلسات امتناع می‌ورزند.

امام جمعه جویبار با بیان اینکه برخی از مدیران شهرستان جویبار به اصطلاح بادمجان دورقاب‌چین هستند، افزود: این مدیران وقتی جلسات شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه و یا فرمانداری برگزار می‌شود، برای اینکه خود را نشان دهند در این جلسات حضور پیدا می‌کنند و فکر می‌کنند که ما از افکارشان خبر نداریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی جویبار ادامه داد: عده‌ای از همین مدیران بعد از هر جلسه، خروجی جلسات را نامناسب می‌دانند، در حالی که خود همین افراد باید خروجی جلسات را ایجاد کنند اما از خودشان ایرادی نمی‌گیرند.

قلی‎پور با بیان اینکه حضور در جلسات شورای فرهنگ عمومی یک قانون است، اظهار کرد: همانطور که طبق قانون باید سر ساعت مقرر در محل کار حضور یابند در این جلسات نیز باید حضوری مستمر داشته باشند.

وی در ادامه با تذکری جدی به تعدادی از مدیران تأکید کرد: رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس دادگستری، رئیس اداره اطلاعات، فرمانده انتظامی، رئیس اداره کتابخانه‌ها، روسای دانشگاه‌های آزاد و پیام‌نور و رئیس شورای شهرستان جویبار باید در مورد حضور نیافتن خود در جلسات شورای فرهنگ عمومی پاسخ‌گو باشند، چرا که در صورت عدم پاسخ مناسب، با آنها برخورد می‌شود.

امام جمعه جویبار با اشاره به اینکه در بسیاری از حوزه‌های کاری، جویبار دچار ضعف مدیریتی است، تصریح کرد: مردم جویبار، مردمی پرتلاش و سختکوش هستند، به همین دلیل این مردم به دنبال مدیران تن‎پرور و تنبل نیستند.

قلی‌پور در پایان با بیان اینکه مصوبات این جلسات ماهیت قانونی دارد، گفت: حضور نیافتن این مدیران در جلسات شورای فرهنگی عمومی به مدیران بالادست‌شان گزارش داده می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :