آخرین عناوین

چهارشنبه 2 مهر 1393-21:19 کد خبر:932

انتقاد شدید امام‌جمعه بابل

زیاده‌ خواهان درصدد متشنج کردن فضای مازندران هستند/از برخی انتصاب ها گله مندم

امام‌جمعه بابل با اشاره به اینکه برخی زیاده‌خواهان با هجمه‌های رسانه‌ای درصدد متوقف کردن فعالیت‌های دولت در مازندران هستند، گفت: انتظار داریم رئیس‌جمهور با افراطی‌های سیاسی در مازندران برخورد کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی در دیدار با خبرنگاران با انتقاد از هجمه‌های رسانه‌ای نسبت به عملکرد یکساله دولت در مازندران اظهار داشت: بخشی از تلاش‌های دولت در استان مازندران و کل کشور، ساماندهی مشکلات به جا مانده از دولت‌های نهم، دهم و آشفتگی‌های اقتصادی که از دولت دهم بر کشور وارد شده بود، متمرکز شده است.

وی افزود: دولت یازدهم در ابتدا تمام تلاش خود را مصروف پیامدهای تلخ برخواسته از تصمیمات دولت گذشته که سبب رکود بخش‌های مختلف اقتصادی شده بود کرده بود که در حال حاضر عدم تحرک اقتصادی و معضلاتی که در عرصه‌های مختلف با آن روبرو هستیم آثار به جامانده از دولت گذشته است.

روحانی بیان داشت: جای بسی خوشحالی است دولت توانسته این مشکلات را سال گذشته با موفقیت پشت سر بگذارد و به تناسب آن نیز در استان مازندران نیز شاهد تحرک شایسته در بخش‌های مختلف بودیم.

وی با اشاره به اینکه دولت به شعار اعتدال خود پایبند بوده است، گفت: هر چند از برخی عزل و نصب‌ها در مازندران گله‌ نداریم اما در عین حال به نظر می‌رسد شعار اعتدال در مسئله عزل و نصب‌ها تا حدودی رعایت و براساس شایسته‌سالاری انجام شده است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: در یک نگاه کلی به برخی برنامه‌های فرهنگی و انتصابات گله‌مندم اما در بخش‌های اقتصادی و سیاسی و برنامه‌ریزی های مختلف در عرصه کشاورزی و غیرکشاورزی نماینده دولت در مازندران موفق عمل کرده است که امیدواریم این روند در سالیان متمادی ادامه داشته باشد.

روحانی از تعامل و ارتباط سازنده نماینده عالی دولت در مازندران با ائمه جمعه این استان تقدیر کرد و افزود: در سایه این ارتباط سازنده روند فعلی توسعه مازندران رضایت‌بخش است.

امام جمعه بابل خطاب به رئیس‌جمهور تصریح کرد: انتظار داریم رئیس جمهور با هوشیاری مجال فرصت به افراط‌گرایان سیاسی نداده و همواره حامی نماینده عالی دولت در مازندران باشد.

روحانی روند فعلی توسعه مازندران را رضایت‌بخش عنوان کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :