آخرین عناوین

پنجشنبه 7 خرداد 1394-11:38 کد خبر:9321

با استعفای عضو قبلی شورای شهر ساری انجام شد:

عضو جدید شورای شهر ساری به جمع اعضا پیوست

عضو جدید و علی البدل شورای شهر ساری به جمع اعضاي شوراي اسلامي شهر ساري پيوست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری،در پي استعفاي فرامرز نقيبي عضو دوره هاي سوم و چهارم شوراي شهر ساري كه در جلسه ۳۰/۲/۱۳۹۴ تسليم هيئت رئيسه شورا گرديده و در جلسه يكصد و بيستم اين نهاد ( يكشنبه ۳/۳/۱۳۹۴ ) طي مصوبه اي از سوي اعضاي شوراي شهر پذيرفته شد و به دنبال تاييد اين مصوبه از سوي فرمانداري ، زمينه ورود عضو علي البدل به شورا فراهم و جلسه عصر چهارشنبه ۶/۳/۱۳۹۴ به مراسم تحليف فيض الله نفجم عضو جايگزين نقيبي اختصاص يافت .

در اين جلسه كه با حضور حسيني معاون سياسي فرماندار ساري برگزار شد ، ابتدا عليجان شمشيربند رئيس شوراي شهر مركز استان در سخناني از زحمات ۸ساله فرامرز نقيبي در كسوت نمايندگي مردم ساري در نهاد شورا قدرداني كرد و افزود : جدايي از اين همكار پرتلاش و صميمي قطعا ناراحت كننده است اما جاي خرسندي است كه او ان شاء الله قرار است در جاي بزرگ تري به مردم اين شهر خدمت كند .

 وي گفت : نظر به اينكه شوراي شهر استعفاي اين همكار محترم را در جلسه قبل پذيرفت فرمانداري ساري طي نامه اي ، با استناد به قانون انتخابات شوراها ، اين مصوبه شوراي شهر ساري و نيز برگزاري مراسم معارفه عضو جايگزين را بلامانع اعلام كرده است .

 شمشيربند اضافه كرد : بر اين اساس در جلسه امروز از فيض الله نفجم عضو محترم علي البدل شورا كه بر اساس آراء مكسوبه واجد شرايط حضور در اين نهاد مي باشد دعوت كرديم تا مراسم تحليف انجام شود.

رئيس شوراي شهر ساري با بيان اينكه نفجم از جوانان شايسته و از قهرمانان شهر ما و نامي آشنا براي شهروندان است ، به وي خيرمقدم گفت و ابراز اميدواري كرد كه در خدمت به شهر و شهروندان در كنار ساير اعضا و شهرداري موفق باشد.

گفتني است در ادامه جلسه و پيش از برگزاري مراسم سوگند عضو جديد شورا ، حسيني معاون سياسي فرماندار ساري اظهار داشت : بر اساس قانون اين مراسم ميتواند بدون حضور نماينده فرماندار برگزار شود اما اعضاي شورا براي فرمانداري احترام قائل شده و از ما دعوت كردند كه از اين عزيزان صميمانه سپاسگزارم.

وي از همكاري فرامرز نقيبي با فرمانداري چه در مقام رياست شورا و چه به عنوان عضو اين نهاد قدرداني كرد و ابراز اميدواري نمود در سنگر ديگري كه حضور خواهد يافت سربلند باشد.

پس از سخنان حسيني مراسم اداي سوگند از سوي نفجم اجرا شده و با آراء اعضاي شورا مقرر شد وي در كميسيون هاي شورا و شهرداري نيز جايگزين فرامرز نقيبي شود كه بدين ترتيب نفجم به عنوان عضو جديد كميسيون فني و عمران شورا و نيز نماينده شورا در سازمان مديريت پسماند شهرداري معرفي شد.

شايان ذكر است در ادامه اين جلسه اعضاي شوراي شهر ساري پيرامون ضرورت تداوم عمليات اجرايي پروژه نيروگاه زباله سوز كه مستلزم اصلاح قرارداد مربوطه بود به بحث و تبادل نظر پرداختند و با صدور مصوبه اي شرايط را براي اين امر مهم كه متضمن منافع و مصالح شهر و شهروندان مي باشد ، مهيا كردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ساروي
    جمعه 8 خرداد 1394-8:44


    تبريك به جناب نفجم
    اي كاش جناب نفجم در بدو ورود به شورا از ورود به كميسيون تخصصي فني و عمراني سر باز مي زد چون داشتن مدرك تخصصي الزامي براي احراز پست اين كمسيون . وصد البته بهتر بود ايشان در كمسيون فرهنگي مشغول فعاليت ميشد...