آخرین عناوین

جمعه 8 خرداد 1394-9:17 کد خبر:9328

انتقاد شدید سرمربی تیم شهدای ساری از مسئولان ورزش ساری:

توهین مسئولان ورزش ساری به ورزشکاران/چشم مدیر کل ورزش استان روشن

مربی تیم فوتبال شهداری ساری از ادعاهای واهی مسئولان ورزش و جوانان ساری پرده برداشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، سید ذوالفقار شریفی یکی از مربیان جوان و موفق شهر ساری محسوب می شود که با کمترین امکانات تیمش را در لیگ دسته سوم کشور به جنگ رقبای تا دندان مسلح می فرستد.

وی در گفتگو با "مازنی خبر" سخنانی بر زبان آورد که شاید تلنگری به مسئولان ورزش استان و شهر ساری باشد.

صحبت های سرمربی تیم فوتبال شهدای ساری را در زیر بخوانید:

*** در آخرین هفته مسابقات باید در تهران به مصاف تیم صدرنشین مقاومت تهران برویم. در صورتی که در کورس مدعیان بودیم با بی مهری های مسئولان باید برای بقا بجنگیم.

*** رئیس اداره ورزش و جوانان ساری هیچ حمایتی از تنها تیم ساروی مزین به نام مقدس شهدا در لیگ کشوری انجام نداد.

*** مدیران ورزش و جوانان استان فقط شعارهای ارزشی می دهند ولی در عمل هیچ حمایتی از تیم هایی که ریشه فرهنگی و ارزشی دارند انجام نمی دهند.

*** از وقتی که باشگاه شهدای ساری با همکاری یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس تهران در شهر ساری آکادمی فوتبال راه اندازی کرده است ، دشمنی های هیات فوتبال ساری و استان با این باشگاه نیز آغاز شده است.

*** در صورتی که شهدای ساری در آخرین هفته مسابقات باید در بازی حساس به مصاف تیم صدرنشین برود ، اجازه تمرین به این تیم در استادیوم شهید متقی داده نمی شود.

*** وقتی تیم شهدا در جمع مدعیان صعود قرار داشت کمیته انضباطی فدراسیون یکی از کلیدی ترین بازیکنان ما را 4 جلسه به ناحق محروم کرد ولی هیچ مسئولی به حمایت ما بلند نشد.

*** اگر از مسئولان استان حمایت حداقلی می شدیم تیم شهدای ساری می توانست به لیگ دسته دوم صعود کند ولی به نظر می رسد آقایان دوست نداشتند ساری در لیگ دسته دوم ، 2 سهمیه داشته باشد.

*** در بین مسئولان فقط شهردار ساری و اعضای شورای شهر از باشگاه حمایت کردند که از آنها تشکر می کنم.

*** تیم شهدای ساری می توانست تمام ناکامی های تیم صنعت ساری را در لیگ دسته دوم جبران کند ولی به نظر می رسد آقایان دوست نداشتند تیمی پاک با بازیکنان بی ادعا و شایسته به لیگ دسته دو صعود کند.

*** از مردم شهر ساری که از ابتدای فصل تا به امروز از تیم شهدا حمایت کردند تشکر میکنم . مردم ساری نشان دادند محبوب ترین تیم فوتبال این شهر کدام تیم است.

*** تیم شهدای ساری یک تیم ارزشی و ریشه دار است که از دسته دوم لیگ استان تا دسته سوم لیگ کشور مراحل مختلف را طی کرده است.

*** بعضی مسئولان از جمله مسئولان ورزش ساری در شعار حامی جوانان هستند ولی در عمل حتی یک جلسه هم بر سر تمرینات تیم ما حاضر نشدند.

*** تیم شهدای ساری راه ارزشی و مقدس خود که همان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می باشد را بدون کمک مسئولان هم طی میکند.

*** بعضی رسانه های ورزشی استان به جای اینکه به رسالت خبری شان بپردازند ، کاسبی راه انداخته اند و با مطالب انتقادی به دنبال باجگیری هستند.

***‌ معاون اداره ورزش و جوانان ساری نه تنها از باشگاه شهدای ساری حمایت نکرد بلکه به بازیکنان و کادر فنی این باشگاه بی احترامی هم انجام داد.

*** شب قبل از بازی حساس در برابر نماینده تهران ، مربی ساروی تیم کارگران کشور اجازه بازی به دروازبان اصلی تیم مان را نداد تا نتیجه بازی را واگذار کنیم.

*** در هیات فوتبال استان به جز آقایان بهروان و خلردی ، هیچ شخص دیگری چشم دیدن پیشرفت تیم شهدای ساری را ندارد.

*** امیدواریم با دست پر از آخرین بازی مان در تهران برگردیم تا دل مردم ساری را شاد کرده باشیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :