آخرین عناوین

يکشنبه 10 خرداد 1394-22:5 کد خبر:9343

اظهار نظر جدید معاون اداری و مالی شهردار ساری در مورد فروش زندان ساری:

فروش زندان ساری هیچگونه مشکلی نداشته است/جو سازی ها بی اثر است

معاون اداري مالي شهرداري ساري با تأكيد بر اين مطلب كه در شهرداري چيزي به نام دغدغه مالي وجود ندارد گفت : براي احداث پروژه هاي عظيم شهري منابع مالي كافي وجود دارد و اين پروژه ها بدون دغدغه مالي احداث خواهند شد .


به گزارش خزرخبر و به نقل ازمركز امور رسانه شهرداري ساري، سيد مصطفي طاهري ضمن بيان اين مطلب كه در هيچ دوراني مانند دوران مديريت عبوري شهرداري از شرايط خوب و مناسب مالي بهره مند نبود و نيست افزود : اين شرايط خوب و مناسب مالي در حالي ايجاد شده است كه باز بايد گفت در هيچ دوراني مانند دوران وی شهرداري ساري احداث چنين پروژه هاي عظيم و پرهزينه را در دستور كار نداشته و ندارد .

وي سپس با اشاره به اينكه شهرداري ساري از افراد حقيقي و حقوقي و بخصوص دستگاه هاي دولتي مطالب كلاني دارد خاطرنشان كرد : با توصيه هاي مكرر شهردار ،دريافت اين مطالبات با قدرت و سرعت پيگيري مي شود تا جايي كه گاه ناگزير مجاري قانوني و قضايي را برگزيديم و در اين مسير نيز با قدرت و سرعت پيش مي رويم زيرا اعتقاد راسخ داريم اين مطالبات حق و حقوق شهروندان است و نه شرع و نه عرف اجازه نمي دهد كه در دريافت آنها ذره اي و لحظه اي كوتاهي كنيم .

 طاهری در بخش ديگري از اين مصاحبه در پاسخ به پرسشي پيرامون زمين سابق زندان تأكيد كرد : طبق اسناد و مدارك خدشه ناپذير، شهرداري ساري اين زمين را بر اساس مفاد قانون بصورت نقدي فروخت و عوارض آن را نيز بصورت نقدي دريافت كرده است و جو سازی ها در این زمینه اثری ندارد.

 وي آنگاه با تأكيد بر اينكه پروژه احداث شهربازي يكي از اولويت هاي شهرداري ساري محسوب مي گردد اظهار داشت: بزودي در اين پيوند اخبار بسيار خوب و اميد بخشي از سوي شهردار اعلام خواهد شد چرا كه آنچه اعلام مي شود براي ساري و مردم بزرگ ساري يك نقطه عطف بزرگ تاريخي و بي سابقه خواهد بود . 

سيد مصطفي طاهري در پايان اين نكته را نيز مورد توجه قرار داد كه : ناگفته نماند شرايط مالي شهرداري ساري در حالي از هميشه تاريخ خود بهتر است كه در دوران مديريت عبوري طرح هاي پرهزينه اي براي رفاه حال كاركنان پرتلاش و زحمتكش شهرداري ساري اجرا گردد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :