آخرین عناوین

يکشنبه 10 خرداد 1394-23:18 کد خبر:9345

صدا و سیمای مازندران رکود دار جابه جایی های اداری:

معاون مالی و منابع انسانی صدا و سیمای مازندران هم تغییر می کند

معاون اداری و مالی و منابع انسانی شبکه تبرستان به زودی تغییر می کند.


به گزارش خزرخبر،در پی تغییرات و جا به جایی ها در بخش ها و معاونت های مختلف در صدا و سیمای تبرستان،طی امروز و فردا نیز مدیر کل اداری و مالی و منابع انسانی این سازمان تغییر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش،باقریان جانشین نوریان در معاونت اداری و مالی و منابع انسانی خواهد شد.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که پس از این تغییر و جا به جایی،مدیر کل صدا و سیمای مازندران که این روزها به نفر اول تیتر خبرهای رسانه ها و سایت ها با حاشیه هایی فراوانی بدل شده،به زودی یکی دیگر از مدیران واحد های حساس این سازمان را تغییر خواهد داد.

شنیده ها حاکی از آن است که مقدسی نیروهایی را از استان گلستان و تهران و ....به این سازمان آورده و نیروهای بومی این استان را به حاشیه فرستاده و در حال دور کردن نیروهای توانمند،ارزشی و سالم استان مازندران از بخش های حساس،مهم و فنی می باشد.

بر اساس این گزارش،شنیده شده مقدسی جلسه ای داخلی را در این سازمان برگزار کرده و اعلام نموده که بدون توجه به اعتراضات مسئولین و مردم ،به تغییرات مد نظر خود ادامه خواهد داد.

باید منتظر ماند و دید که خبرها و هشدارهایی که به طور غیر مستقیم از داخل این سازمان به مدیر کل صدا و سیمای شبکه تبرستان به علت کنار زدن نیروهای بومی و ارزشی می رسد تا چه اندازه واقعیت دارد؟!!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارمند دیگر
    سه شنبه 12 خرداد 1394-23:51


    صمدی بجای کارکردن فقط حاشیه داره ،این حاشیه هزینه سنگینی برای استان وصداوسیمای مازندران دیار علویان وسرزمین سرداران نامی جبهه های جنگ برعلیه باطل دارد،نماینده محترم ولی فقیه بجای هشدارونصیحت به مقدسی، بیاد این آقا را جمع کنه تا رسانه بدون حاشیه کار کند.این آقا نه شرایط جنگ وجبهه را درک کرده ونه دیده جوانی ویا جوانانی از خاندان شان شهید شده باشند.آیت الله طبرسی این آقارا جمع کن تا مقدسی با ایده های خوب فعالیت نماید.

    • کارمند
      سه شنبه 12 خرداد 1394-17:15


      جناب بنده خدا این جوانک کی می خواد آدم بشه با اون تسبیح گفتن عجیب وغریبش که نمی تونی بفهمی تسبیح می گه یا پیش پیش می کنه ،همه دعا کنید به حق این روزهای عزیزخدا صمدی را هدایت کنه تامقدسی ،مقدس بمونه.

      • بنده خدا
        سه شنبه 12 خرداد 1394-8:41


        عزیزان اولا عرض کنم شاید کسی مثل بنده توسط این جوانک آسیب ندیده و پرونده برایش ساخته نشده ولی چند تذکر برای همه دارم جسارتا: 1. عزت دست خداست خودتونو به آب و آتش نزنید از فرصتها بجای جمع کردن گناه و شاد کردن دشمن و نا امید کردن دوستان، برای خودسازی و تطهیر و تزکیه خودتان استفاده کنید. به خدا توکل کنید و دشمنان نادانتان را به خدا واگذار کنید و مطمئن باشید خدا بهترینها را برایتان رقم خواهد زد 2. خواهشا این فلک زده را نفرین نکنید ، خدا او را زده صداش بعدا در میاد. گناه داره . زن و بچه داره. دعاش کنید شاید هدایت شد بجای نفرین چون نفرین بر خودتون هم اثر بد داره 3. لطفا پیش هر کس و ناکسی سفره دل باز نکنید، وضع سازمان و مجموعه دولت ما اینطوره و این از علایم آخرالزمان است که آدم حسابی ها تحقیر شوند و به حاشیه روند و خوش ظاهرهای بد باطن میدانداری کنند . خصوصا داخل منزل چیزی نگویید چون هم غم و نگرانی را به داخل خانه ها می برید و هم بچه هایتان را ناخواسته ضدانقلاب می کنید. به خانواده تون صبوری یاد بدهید و بجای دنبال پارتی گشتن به خدا نزدیکتر شدن و اعتماد به خدای عزیز و مهربان و توانا را مد نظر داشته باشید 4. در فرصتی که پیش آمده و قطعا آزمایش الهی برای سنجش اندازه شماست، به خودسازی و بازنگری در شخصیت خودتان بپردازید. 5. یادتون نره هرچقدر دنبال غیبت و تهمت و عیبجویی و پراکندن این آلودگی ها بر علیه این فلک زده یا هر کس دیگر باشید و باشیم در خدمت نفس و شیطانیم و از خدا دور می شویم و آنوقت هرقدر عبادت و دعا کنیم نتیجه نخواهد داشت و کلام آخر یادمان نرود ما بنده خداییم و این دنیا بزودی تمام می شود و ما می مانیم و اعمالمان و تنها و تنها با خدایی که تنها قاضی است که خود شاهد بوده است. دنیا ارزش این کارهای بچه گانه را ندارد، دنیا مال اهلشه و اهل دنیا آدمای کوچک و حقیر و پستی هستند. جسارتم را ببخشید فکر کردم رضای خدا و امر امام زمان و حضرت آقا اینهایی است که عرض کردم

        • کامل بن کامل
          سه شنبه 12 خرداد 1394-8:10


          ای همکار مدعی، کجای خبر رسانی اشتباه بوده که گفتی: ای کاش حداقل های خبر رسانی را بلد بودید و اطلاع رسانی اشتباه نمی کردید. اگر یکی از مدیرانی که سرکار بود در این تغییر و تحول استفاده می شد حق با شما بود ولی وقتی کسی غیر از مجموعه مدیران موجود جایگزین می شود کلمه تغییر کاملا درست است. لطفا شما خودتان را اصلاح کنید و ...

          • نقی
            دوشنبه 11 خرداد 1394-16:36


            رکود دار؟؟؟؟؟یا رکورد دار

            • همکار
              دوشنبه 11 خرداد 1394-16:35


              ای کاش حداقل های خبر رسانی را بلد بودید و اطلاع رسانی اشتباه نمی کردید. اگر کمی مطالعه کنید متوجه خواهید شد که در ساختار جدید صدا و سیما با حذف دو معاونت برنامه ریزی و نظارت و اداری و مالی ،معاونت جدید برنامه ریزی و منایع مالی ایجاد شد . حداقل نصف وقتی که برای جریان سازی می گذارید صرف مطالعه و تحقیق کنید تا مخاطبان گمراه نشوند. یک دوست و همکار

              • رضایی
                دوشنبه 11 خرداد 1394-8:31


                خواستم خواهش کنم دیگه کامنت نذارین چون هیچ فایده ای نداره. تازه مسئولین مافوق هم لجوجتر می شوند. حق براشون مطرح نیست که، شان و پرستیژ براشون مهمه. ندیدین با انتصاب معاون صدا به ریش همه خندید؟! تو سازمان ما اصل فرمایش و نظر مدیر کل است که اگر غلط بشه فرمایش او مو لا درزش نمیره و لذا برای هر فلک زده ای که همراهیش نکنه چنان پرونده ای ساخته می شود که تا عمر دارد باید خفه خون بگیرد و هر چه فریاد کند کسی نمی شنود. اخیرا جایی کسی منصوب شد که صفت بارزش هدیه بردن و سرویس به مدیران ستادی در تهران بود، چون این جوری بود هر عیبی هم که داشته باشه عیب که نیست. بچه های ایلام ، رئیس بسیج و حراست و بچه حزب اللهی ها چرا ساکت ماندند وقتی دیدند یکی از شاخص های جریان فتنه سبز پست می گیرد چیزی نگفتند؟! بچه بسیجی ها شما دیگه چرا؟ چرا وقتی می بینید کسی که یه دقیقه هم تو جبهه نبوده و میشه فرمانده بسیج چرا صداتون در نمیاد؟ وقتی می بینید طرف بخاطر خوش خدمتی به آقا زاده معاون سابق استانها چه جایگاهی می گیرد و حالا امر استانها موکدا کسی از جریان سبز را می گذارد که با حکم قائم مقامی بازنشست بشه چون خوش خدمتی و بله قربانگویی را خوب بلده اما از همون دیار بزرگواری با 17 سال سابقه معاونت با توانمندی و سلامت بالا به جرم اطاعت نکردن از فرمایش خلاف مقررات مافوق مساله دارش بر کنار می شود تا با حکم کارمند معمولی بازنشست بشه، و ایجوری سازمان جواب خدماتش را بده و خانواده و اطرافیانش را به نظام و انقلاب بدبین کنه . متاسفم بگم آدم حسابی و سالم تو سازمان هیچ کس رو نداره و واقعا غریبند...

                • دوشنبه 11 خرداد 1394-8:30


                  سابقه ایشونو تو مرکز گلستان بررسی کنین خواهشا