آخرین عناوین

دوشنبه 11 خرداد 1394-13:47 کد خبر:9346

فرامرز درخشنده/کارشناس رسانه ای

مراقب باشیم تا در آسیاب هزار دستانها آب نریزیم!!

درسالی که به اذن رهبر معظم انقلاب، همدلی و همزبانی دولت وملت رمز پیشرفت کشورمان عنوان شده در مرکز استان مازندران برخی از مسئولان ظاهراً این پیام را دریافت نکرده اند.


خزرخبر:درسالی که به اذن رهبر معظم انقلاب، همدلی و همزبانی دولت وملت رمز پیشرفت کشورمان عنوان شده در مرکز استان مازندران برخی از مسئولان ظاهراً این پیام را دریافت نکرده اند.

بلی! درساری همدلی وهم زبانی جاری نیست!

استان مازندران به رغم تلاش همه جانبه دولت محترم تدبیر وامید ومسئولان پرتلاش استان  و با وجود تمامی شایستگی هایش ازمحرومیت ها رنج می برد و اینک به جای همدلی و هم زبانی، برخی از آقایان مسئول و کارگزار، همدیگر را نشانه رفته و ظاهراً آنچه برای آنان مهم نیست، منافع ومصالح استان ومردم قدرشناس استان است؛

اینجا ساری مرکز مازندران، همدلی و هم زبانی جاری نیست!

اینجا، مازندران است، دنیایی از جاذبه و زیبایی ها! اینجا گلستان رنگارنگ ایران است! و این گلستان برای مردمانش آرام آرام رنگ می بازد؛

اینجا ساری، همدلی وهم زبانی جاری نیست!

نوای دل انگیز همدلی و هم زبانی اینجا طنین انداز گشته ، مسئولان کمرهمت بسته اند تا مازندران به جایگاه واقعی اش در برنامه های توسعه دست یابد، نمایندگانشان درخانه ملت دغدغه رفع مشکلات و محرومیت ها دارند و البته .... و یکی درپشت صحنه ، صحنه گردان نمایشی شده تا این تلاش ها را کمرنگ جلوه داده و.....وشاید او و آنها همان هزار دستانی باشند که تیشه بر ریشه می زنند و شاید هم نمی دانند که آب بر آسیاب چه کسانی می ریزند!

نمایندگان مردم شریف استان در خانه ملت همدل و هم زبان شده اند تا مازندران در مسیر توسعه گام برداشته و عقب ماندگی هایش جبران شود و بعضی ها کمرهمت بسته اند تا این تلاش ها به انحاء مختلف زیرسوال رفته و شاید در روزگاری نه چندان دور جای اینان عوض شود!

اینجا ساری مرکز استان مازندران است، اینجا همدلی وهم زبانی جاری نیست!

بیاییم با همدلی وهم زبانی واقعی که رهبر آگاه و فقیه امان ندای آن را سر داده برای اعتلای استان از جان مایه بگذاریم و اختلافات را که بعضاً از منیت ها نشأت می گیرد، به رفاقت و همدلی تبدیل نماییم؛ قدرشناس مردمان مومن و شریف استان باشیم و درهرسنگری که هستیم برای خوشبختی وسعادت استان ازجان مایه بگذاریم! برای هم خط ونشان کشیدن هنر نیست! هنرمندی باشیم که تصویری واقعی از زیبایی های این خطه عزیز به نمایش بگذاریم !درهرپست ومنصبی که هستیم به رسالت خطیرمان عمل نموده و برای تقویت وحدت و همبستگی دراستان گام برداریم و به اختلافات بی اساس که برنامه ها واهداف توسعه را تحت الشعاع قرار می دهد، خاتمه دهیم!

امروز وظیفه تمامی نهادهای مسئول و کارگزاران نظام دراستان مازندران تلاش بی وقفه برای رفع محرومیت هاست و وظیفه همکارانم دررسانه ها بسی مهمتر! به جای آن که ناخواسته برای اهداف برخی افراد و گروه ها قلم فرسایی نماییم، به تقویت و ترویج روحیه همدلی و اتحاد و همبستگی بیاندیشیم و یادمان باشد که خداوند منان درقرآن شریف برای قلم ارزش والایی قایل شده و امروز بر ماست که خوشبختی استان مازندران را بر منافع ومصالح شخصی ترجیح دهیم.

دراین باره سخن فراوان است وباز هم خواهیم گفت.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :