آخرین عناوین

دوشنبه 11 خرداد 1394-14:41 کد خبر:9347

قابل توجه مسئولین آبفای مازندران:

قطعی آب شرب در مرکز مازندران / عطش 6 روزه شهرک فرهنگیان ساری

آب شرب شهرک فرهنگیان ساری از روز چهارشنبه ششم خردادماه قطع شده و مردم این منطقه را با مشکلات جدی مواجه کرده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، همه ساله با آغاز فصل تابستان با مشکل قطعی آب در برخی شهرها و روستاها مواجه هستیم، مردم شهرک فرهنگیان ساری که از روز چهارشنبه هفته گذشته با قطعی آب مواجه هستند با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

یکی از ساکنان این شهرک در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به قطعی آب از صبح روز چهارشنبه ششم خردادماه امسال در منطقه، گفت: شاید مشکل قطعی به روز قبل برگردد به‎دلیل اینکه مخزن هزار لیتری ذخیره آب وجود دارد.

وی افزود: از همان ابتدا این موضوع به مسئولان گزارش شده و تا ظهر چهارشنبه پیگیری صورت نگرفت و طی تماسی اعلام کردند که کارشناسان در حال بررسی هستند.

این شهروند بیان کرد: روز پنج‌شنبه هفتم خردادماه طی تماسی اعلام کردند که آب منطقه با مشکل افت فشار مواجه شده و در حال افزایش فشار آب هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های عمل‎آمده روز شنبه 9 خردادماه اعلام کردند اگر مدت زیادی نیز طول بکشد، باید تحمل کنید تا مشکل برطرف شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در این باره اظهار کرد: با هماهنگی انجام‌شده با شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، به دلیل اینکه برخی از مشترکان در مسیر شهرک فرهنگیان از آب و فاضلاب شهری و برخی از آب و فاضلاب روستایی بهره‌مند بودند، در راستای رفع این موضوع مسئولیت خط انتقال در خارج از مجموعه شهری، به شرکت آب و فاضلاب روستایی واگذار شده است.

محمدرضا محمودی با بیان اینکه آب مورد نیاز روستاهای این مسیر توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی مدیریت می‌شود و تامین آب به عهده شرکت آب و فاضلاب شهری است، افزود: اگر مشکل کمبود آب ایجاد شود به شرکت آب و فاضلاب شهری اعلام می‌شود تا بار میزان ورودی آب افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر همکاران شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با توجه به اینکه از نظر ارتفاع یک سری روستاها بالاتر و یک سری پایین‌تر قرار دارند، باید مدیریت کنند تا بتوانند به بالاترین نقطه شهرک فرهنگیان آب‌رسانی کنند.

به گزارش فارس، قطعی آب یکی از مشکلاتی است که همه‌ساله بر مردم تحمیل می‌شود و در این میان روستاهایی هستند که در بیشتر فصول آب با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :