آخرین عناوین

سه شنبه 12 خرداد 1394-15:1 کد خبر:9353

به علت عدم صدور مجوز لازم از سوی استانداری صورت گرفت:

سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهور در ساری لغو شد/ رای مجید انصاری را زدند!!

برگزاری مراسم سخنرانی معاون رییس جمهور در ساری لغو شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش،در حالیکه محمود احمدی نژاد به راحتی به بابل سفر می کند، فرماندار را پای سخنرانی اش می کشاند و هرچه دلش می خواهد به دولت می گوید و حمید رسایی علی رغم ممنوعیت برگزاری نشست های هسته ای و مخالفت با روند مذاکرات در جمع خودجوش!!! مردم بابل شرکت می کند، دولتی ها غریب تر از هرکس دیگری در مازندران هستند.

قرار بود عصر امروز نشستی  با حضور "مجید انصاری" معاون پارلمانی رئیس جمهور در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شود که با کارشکنی استانداری مازندران و برخی از عوامل وابسته به دولت نهایتا برگزار نشد و مجید انصاری نیز از سفر به استان انصراف داد.

این برنامه که قرار بود به مناسبت های مختلف ماه خرداد برگزار شود در حالی کم لن یکن شد که مخالفان دولت با فراغ بال به سخنرانی می پردازند اما خود دولتمردان از داشتن تریبون محروم هستند.

این سخنرانی در حالی لغو شد که همین چند روز پیش نوبخت گفته بود "همه استانداران و فرمانداران موظفند در راستای صیانت از حقوق قانونی و آزادی بیان هر سخنرانی تلاش کنند و فرصتی را فراهم کنند تا افراد در چارچوب قانون نظراتشان را بیان کنند بنابراین از وزیر کشور نیز انتظار می‌رود تمام تلاش خود را در استان‌ها انجام دهد که از تکرار این اتفاقات جلوگیری شود."

اما گویا معاونت سیاسی استانداری مازندران نه تنها به حرف پایتخت کاری ندارد بلکه دقیقا خلاف جریان دولت حرکت می کند.

مجید انصاری که دبیر اجرایی تشکل سیاسی اصلاح طلب مجمع روحانیون مبارز و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است به دلیل کارشکنی های فراوان از سفر به ساری منصرف شد تا اصلاح طلبان بار دیگر توسط استانداری مازندران نقره داغ شوند، به نظر می رسد این برخورد استانداری پاسخی به گلایه های شدید اصلاح طلبان از عملکرد سیاسی ربیع فلاح و یونسی در سفر مقیمی؛ معاون سیاسی وزیر کشور به ساری باشد.

آنها هراس داشتند تا این اتفاق بار دیگر تکرار شود و اگر صدای اعتراض های فراوان از مازندران به رئیس جمهور برسد تغییر و تحول در استانداری مازندران قطعا در دستور کار قرار گیرد.

کارشکنی های فراوان برای پیدا کردن محل برگزاری مراسم و اصرار استانداری مازندران به برگزاری نشست خصوصی در محل استانداری در راستای کنترل و جهت دهی اظهارات باعث شد که اصلاح طلبان از خیر برگزاری جلسه بگذرند.

هرچند دیگر نمی توان توقعی ازمعاون سیاسی استانداری مازندران و شخص یونسی داشت، چون کاملا مشخص شده است که آنها از کدام اتاق فرمان، تغذیه می شوند اما هنوز کورسوی امیدی باقی مانده و آنهم  نوشتن نامه ای با چندهزار امضا به رئیس جمهور و انتظار برای سفر وی به مازندران است تا بیرون بریزد هرآنچه در سینه است.

واقعا طنز تلخی است که شهری که بیشترین رای را به روحانی داده است مظلوم ترین شهر سیاسی ایران لقب بگیرد، شهری که اصلاح طلبان و هواخواهان دولت هنوز موفق به برگزاری 3 نشست با کیفیت هم در آن نشده اند و هرگاه نشستی در کار بوده است کارشکنی های مختلف که عموما از بدنه خود دولت در استان صورت می گیرد مسیر آن را منحرف نموده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سه شنبه 12 خرداد 1394-15:33


    استاندار جربزه و توان مخالفت با سخنرانی معاون رییس جمهوری را ندارد
    یقیناً علت یا علت‌هایی دیگر دخیل بوده اند