آخرین عناوین

سه شنبه 12 خرداد 1394-18:14 کد خبر:9356

هشدار مجدد مدیر عامل شرکت آبفای شهری مازندران:

افزایش مصرف آب ناشی از گرمای هوا، ساری را با افت فشار آب مواجه کرد/مشترکین صرفه جویی کنند

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران گفت: با توجه به افزایش دمای هوا، طی چند روز اخیر مشکلات ناشی از افت فشار آب به ویژه در شهر ساری افزایش یافته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، ذبیح الله ذاکری، با بیان اینکه افزایش دمای هوا  طی چند روز اخیر موجب افزایش مصرف آب شده است گفت: به همین دلیل این شهر با افت فشار آب مواجه شد.

وی، افزود: افزایش بی سابقه دمای هوا و مصرف آب موجب کاهش ذخایرمخازن آب در شهرساری  شده است.

ذاکری، از مشترکین خواست در مصرف آب صرفه جویی نمایند تا بتوانند با ذخیره سازی آب مورد نیاز، در ساعتهای  پیک مصرف، با افت و یا قطعی آب مواجه نشویم.

مدیرعامل شرکت آبفاشهری مازندران تصریح کرد: از آنجایی که در تعطیلات حجم مسافرت به این استان افزایش می یابد، لذا چند روز آینده نیز با مشکل کمبود آب مواجه هستیم.

ذاکری، با اشاره به اجرای طرح انتقال آب سد شهید رجایی به شهر ساری از سوی شرکت آب منطقه ای مازندران، ادامه داد: مجموعه شرکت آب منطقه ای استان در تلاشند تا پایان خرداد ماه جاری، با اجرای فاز اول این طرح،  500 لیتر در ثانیه به تامین آب شرب ساری تزریق شود که در این صورت بخش اعظمی از مشکلات کمبود آب شهر مرتفع می شود.

وی، از مشترکین ساری و سایر شهرهای استان خواست، با مدیریت مصرف وصرفه جویی امکان بهره مندی سایرین از نعمت آب را فراهم آورند.

ذاکری، کیفیت آب این شهر را مطابق با استانداردهای موجود دانست و گفت: کیفیت و کمیت آب استحصال شده روزانه توسط کارشناسان شرکت آبفا وبهداشت مورد ارزیابی قرار می گیرد لذا مشکلی از این نظر در آب شرب استان و ساری وجود ندارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :