آخرین عناوین

چهارشنبه 2 مهر 1393-23:6 کد خبر:936

حسین زادگان هم بزودی آغاز می کند

قطعی شدن جابه‌جایی ها در اداره ورزش و جوانان استان/ تحت فشار هیچ جریان سیاسی نیستم

حبیب حسین زادگان گفت: تغییر در میان مدیران ورزش و جوانان استان قطعی است که به زودی و با جمع بندی نهایی، این تغییرات انجام خواهد شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، حبیب حسین زادگان در دومین جلسه شورای اداری ورزش مازندران که با حضور روسای ادارات و روسای واحدهای ستادی و مسئولان کارگروه های مناطق اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: اولویت اصلی دستگاه ورزش، فعالیت مداوم و کار بیشتر است که هر کدام از مدیرانی که فاقد این ویژگی ها باشند، جای خود را به مدیران تازه نفس خواهند داد.

وی بیان کرد: در عزل و نصب های انجام شده، تحت فشار هیچ جریان سیاسی نیستم اما تلاش می شود در این گونه تغییرات نظرات امام جمعه شهرها، نمایندگان مردم در مجلس و جامعه ورزشی اعمال شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: البته به رغم اعمال برخی جا به جایی های احتمالی، اولویت اصلی دستگاه ورزش مازندران، ابقای مدیران فعلی است و تا حد ممکن تلاش می شود از انجام تغییرات خودداری شود.

حسین زادگان ادامه داد: معیارهای در نظر گرفته شده برای عزل و نصب ها، هدفمند و فارغ از نگاه های سیاسی است که امیدواریم نتیجه آن، رونق هر چه بیشتر ورزش در مازندران باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تغییر در میان مدیران ورزش و جوانان استان قطعی است که به زودی و با جمع بندی نهایی، این تغییرات انجام خواهد شد.

وی بر لزوم ارتباط هر چه بیشتر مدیران دستگاه های ورزش شهرستان ها با رسانه ها تاکید کرد و گفت: این ارتباط مداوم و موثر می تواند موجب انعکاس مطلوب عملکردها شده و به رونق بخشیدن به فعالیت های بخش های گوناگون ورزش کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: یکی از روش هایی که می تواند موجب انعکاس بیشتر عملکرد ادارات در رسانه ها شده و مردم را در جریان فعالیت های ورزشی قرار دهد، فعال کردن بخش روابط عمومی ها در ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها است.

حسین زادگان همچنین به فعالیت ناجیان غریق مازندران در تابستان امسال اشاره کرد و گفت: از ابتدای فعالیت طرح سالمسازی سواحل دریای مازندران تاکنون، 95 تن در سواحل شهرهای گوناگون مازندران غرق شدند.

وی بیان کرد: به رغم کاهش فراوان آمار غریق در دریای مازندران، باید تلاش کنیم این تعداد تا حد ممکن کمتر از همیشه شده و امنیت کامل در سواحل برقرار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: طرح سالمسازی سواحل دریای مازندران تا 14 مهرماه تمدید شده است که باید خدمات لازم به استفاده کنندگان از دریا به آنان ارائه شود.

حسین زادگان ادامه داد: پس از اتمام این طرح باید معایب و محاسن طرح به طور کامل و با نگاه کارشناسانه ارزیابی و بررسی شود تا برای سال آینده معایب تا حد ممکن کاهش یافته و محاسن طرح نیز تقویت شود.

وی گفت: طرح سالمسازی سوال دریا در مازندران، انرژی و وقت زیادی را از ورزش مازندران می گیرد و در فصل تابستان، تمام برنامه های ورزشی در استان زیر پوشش و سایه سنگین این طرح قرار دارد.

در این جلسه همچنین، معاونین مدیرکل، روسای کارگروه مناطق و برخی روسای ادارات شهرستان ها، مشکلات و کمبودهای بخش های خود را مطرح کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :