آخرین عناوین

شنبه 12 مهر 1393-15:29 کد خبر:995

رییس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

شرور گروگانگیر ساری در عملیاتی دستگیر شد

شرور و زورگیر معروف منطقه اسپورز ساری دستگیر شد.


محمد عظیمی در گفتگوی اختصاصی با خزرخبر افزود:ماموران پلیس آگاهی مازندران که با در دست داشتن حکم قضایی جهت دستگیری زورگیر و سارق معروف منطقه اسپورز ساری اعزام شده بودند با مقاومت و گروگانگیری این شرور مواجه شدند.

وی در تشریح این دستگیری اظهار داشت: زمانی که ماموران قصد دستگیری او را داشته اند شرور فوق با تصور اینکه همسرش او را لو داده است، زن خود را گروگان گرفت اما تصور نمی کرد ماموران آگاهی با استفاده از منابع و تحقیقات خود اطلاعات لازم را بدست آورده اند.

عظیمی تصریح کرد:در نهایت شرور که زن خود را گروگان گرفته بود ماموران را تهدید نمود که اگر به او نزدیک شوند همسر خود را مورد ضرب و شتم و آسیب قرار می دهد که ماموران نیز با روش های حرفه ای خود زن این شرور را از دست او نجات داده اند اما این شرور با داسی که در دست داشت ضربه ای به همسر خود زده که همسرش کمی زخمی شد اما آسیب جدی ندید و در نهایت این شخص دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

بر پایه این گزارش ،این شخص متاهل بوده و یک فرزند هم دارد و بالای 30 سال سن دارد.  

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ع.س
    دوشنبه 14 مهر 1393-16:36


    اولاً هفته نيروي انتظامي بر تمام سبزپوشان حريم امنيت ايران زمين مبارك باد.دوماً با برخي از پرسنل ناجا كه از دوستان ميباشند شنيدم علاوه بر اينكه ما را بي خواب كرده و نيمه هاي شب كلانتري و ... را سر ميزند، پوزه اين اراذل واوباش و هرچه زور گير را به خاك مالونده سردار خدا قوت خسته نباشي.اقتدار پليس يعني همين.