آخرین عناوین

شنبه 12 مهر 1393-21:7 کد خبر:998

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

هیچ منطقه آلوده کلان در مازندران نداریم

فرمانده ناجای مازندران گفت:با عملیات ها و برنامه های انجام شده در مازندران،هیچ نقطه و منطقه آلوده کلان در مازندران وجود ندارد.


به گزارش خزرخبر،مسعود جعفری نسب در نشست خبری با رسانه های مازندران به مناسبت هفته ناجا با بیان اینکه رسانه‌ها مطالبات مردمی را پیگیری کرده و به تصویر می‌کشانند، افزود: در نهایت هم منتظر نتیجه عملیات می‌مانند و سپس نتیجه عملیات را هم اطلاع‌رسانی می‌کنند و دل افراد خلافکار، خالی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه کسی تصور نمی‌کرد بتوان بی‎‌بند و باری در محلات خطرناک را جمع کرد، گفت: تصویر گذشته و امروز محله‌های پرخطر باید در کنار یکدیگر اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند چه اقداماتی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه امروز خبرنگاران، از آزادی بیان برخوردار هستند، متذکر شد: اگر رسانه‌ای بخواهد در زمینه منفی قلم‌فرسایی کند کسی نمی‌تواند با آنها کاری داشته باشد اما رسانه می‌داند با نمک پاشیدن بر زخم، کاری پیش نمی‌رود و باید به گونه‌ای قلم بزنند که دردهای مردم التیام یابد.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه تمام شاخصه‌های امنیتی ما در وضعیت رو به پیشرفت است، ادامه ‌داد: در 6 ماه ابتدای امسال، حدود 16 درصد کاهش جرم داشتیم.

وی با بیان اینکه قدرت کشف پلیس در مازندران به چند برابر گذشته افزایش یافته است، تصریح ‌کرد: تا 95 درصد از جرائم سرقت که در استان اتفاق می‌افتد این قدرت کشف وجود دارد که بتوانیم در کمترین زمان ممکن، سارق را دستگیر کنیم.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه یک سوم افزایش دستگیری سارقان را نسبت به مدت مشابه گذشته داریم، خاطرنشان‌ کرد: در پایان 6 ماه امسال، حدود 18 درصد کاهش تصادفات را داشتیم و نسبت به میانگین کشوری، در ردیف مناسبی قرار داریم با اینکه رانندگی در جاده‌های مازندران نیازمند تبحر خاص است.

جعفری‌نسب با بیان اینکه در یک سال اخیر هیچ تجهیزات و نیروی انسانی به مجموعه فرماندهی انتظامی مازندران اضافه نکردیم اما اقدامات پلیسی را افزایش دادیم، یادآور شد: تشکلی به نام خیران امنیت اجتماعی را در استان راه‌اندازی کردیم.

وی خاطرنشان ‌کرد: تمام کلانتری‌ها از گلوگاه تا رامسر تخریب شده و در حال بازسازی است.

جعفری‌نسب در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه با توجه به اظهارات سردار احمدی‌مقدم درباره انصار حزب‌الله، موضع فرماندهی انتظامی استان درباره این گروه، چیست، گفت: سیاست ما همان سیاست‌های کلان کشوری نیروی انتظامی است و آنچه سردار احمدی‌مقدم درباره این مسئله بیان کرده را اجرایی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پلیس باید متوجه باشد برخورد با موضوع بدحجابی، اقدامی نرم است، ادامه ‌داد: اقدامی که رئیس‌جمهور هم به آن اعتقاد دارد، اقدام فرهنگی است و باید در این زمینه حرکت کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در مقابل مجرمان، حالت انفعالی نداریم، اظهار کرد: شیوه ما در مقابل مجرمان، تهاجمی است.

وی با اشاره به اینکه حدود 50 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر را در استان داشته‌ایم، گفت: نقاط آلوده کلان در سطح کشور، بازسازی شده است و امسال تمام نقاط آلوده استان را پاکسازی می‌کنیم.

جعفری‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر ساله در حوزه دریا با مشکلاتی مواجه بودیم، ادامه ‌داد: امسال امن‌ترین و آرام‌ترین وضعیت را در حاشیه دریا از لحاظ تعداد غریق و آرامش ایجاد کردن برای مردم داشتیم.

این مسئول خاطرنشان ‌کرد: 99 درصد از کسانی که در ساحل حضور داشتند افراد خانواده بودند.

جعفری‌نسب افزود: در سال‌های آینده باید دریا را با مشارکت مردم اداره کنیم و باید به دنبال این موضوع باشیم که مردم را در موضوعات امنیتی مشارکت دهیم و به این طریق مدیریت انتظامی جامعی را ایجاد کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ع.س
    دوشنبه 14 مهر 1393-16:43


    اولاً هفته ناجا برشما سبزپوشان امنيت ايران زمين مبارك . دوماً خدا قوت دلاور سوماً كنارساحل سرخرود كه نقطه كور دارد خانمي با لباس عروس ديدم بدون داماد چند فيلمبرداروچند خانم با لباس توري وضعي بسيار نامناسب كه ظاهراً براي آنطرف كليپ و عكس تهيه مي كردند خصوصاً موقع ظهر كه كسي نيست .موفق باشيد

    • حمید
      يکشنبه 13 مهر 1393-18:43


      خسته نباشید ، خداکنه برسه روزی که همه دستگاههای اجرایی مثل شما وظیفه شناس باشند و به نحوه احسنت کارشونو انجام بدهند.

      • عطایی
        يکشنبه 13 مهر 1393-18:41


        درود بر شما دریادلان