آخرین عناوین

دوشنبه 13 ارديبهشت 1395-11:18 کد خبر:22907

ربیع فلاح همچنان واقعیت ها را نمی بیند!!

آقای استاندار آدرس غلط ندهید

جناب آقای ربیع فلاح جسارتاً اندکی جامه استانداری را از تن شریف تان در بیاورید ،سپس دست مبارک تان را در دست حقیر بدهید تا هم قدم شویم و عابر کوچه کوچه های مرکز مازندران باشیم.!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، جناب آقای ربیع فلاح جسارتاً اندکی جامه استانداری را از تن شریف تان در بیاورید تا هم قد و اندازه شویم سپس دست مبارک تان را در دست حقیر بدهید تا هم قدم شویم و عابر کوچه کوچه های مرکز مازندران باشیم.!

راستی همین ابتدای گشت و گذارمان به عرض مبارک می رسانم که اطلاعات حقیر مستند به اخبار و گزارش های منتشره از سوی رسانه های محلی می باشد و چنانچه موافق باشید اگر با موارد خلافی مواجه شدید و شدیم بی لحظه و ذره ای درنگ مشترکن تکذیبیه ای صادر کنیم تا مردم آگاه شوند!

و اما بعد…

این کوچه های هزار توی منطقه دخانیات و کوی اتحاد که حالا نو نوارند سی سال بیشتر نه بوی قیر حس کرده بودند و نه رنگ آسفالت دیده بودند،اینجا فراموشخانه ای بود که در سایه مدیریت جوان غیور و رشیدی به نام عبوری جان گرفت و احیا شد.

نخیر بفرمایید کنار رود بنشینید و عندالزوم پا روی پا بیاندازید تا عرض کنم، اینجا را زمانی روزنامه کیهان لجن خانه نامید پس، از نخست بوستان ملل نبود پناهگاه مشتی معتاد وگاهی محل چرای گوسفندان بود،همان جوان غیرتمند وقتی کلید شهر را به دست گرفت آستین همت و شرف بالا زد و طی صد روز(جناب فلاح شگفت زده نشدید؟طی صد روز)تبدیل به زیباترین بوستان استان کرد و حضرت طبرسی نماینده محترم ولی فقیه در مازندران هنگام بازدید از این بوستان با شعف آنرا معجزه عبوری نامید!

راستی در بابل یا تهران که بودید حتما مانند حقیر از طریق رسانه ها  مطلع می شدید که پس از هر بارانی در ساری، شهر زیر آب می رفت و روی دست شهر زیراب بلند می شد؟

حتی جان شیرین کودکی هم قربانی بی توجهی ها شد تا باز به شهادت مطبوعات ،عبوری قدقامت العمل گفت و با هزینه ای بالغ بر نود میلیارد تومان کاری کرد کارستان،حال بگو آسمان بی وقفه ببارد ما و شهر ما را چه باک که شهردار رشید آبهای سطحی را هم مهار کرد.

جناب فلاح اگر خسته نیستید قدم رنجه کنید تا به جایی برویم که لااقل نامش دلارامتان می کند،بله دروازه بابل سابق(سابق را در دلم گفتم که گشت و گذار ما بهم نخورد!) اینجا یادتان می آید چه روزگار غم انگیزی داشت؟خانه آوار شده بر شهر،دکان های فرسوده و…حالا چه شده است؟نگین شهر و استان،چهار راه ابن شهر آشوب،چشم نواز و رشگ برانگیز.

اینجا را نه نیاکان ما آباد کردند و نه آدم های فضایی و نه جن و پری،اینجا هم یادگار فرزند خلف ساری است.

خسته شدید؟ بسیار خب برویم بالکن همین ساختمان زیبا و گپ و گفت خود را ادامه دهیم موافقید؟

جناب فلاح می دانم که می دانید طی چهل و هشت ماه مدیریت عبوری در ساری چه پروژه هایی احداث شدند چون در یکی از روزنامه ها خواندم آن اوایل که آب و هوای شهر جور دیگری بود!!

شخص شما عبوری را یک سرمایه بزرگ توصیف کردید …راستی  این نکته را هم به نقل از یک رسانه محلی عرض کنم که حناچی معاون وزیر راه و شهر سازی پس از بازدید از چند پروژه شهرداری ساری در عظمت کار شهردار مرکز مازندران تاکید کرد:”برخی پروژه ها انقلابی در عرصه شهر سازی هستند”

این را یاد آور شدم تا از بابت کیفیت پروژه ها هم آسوده خاطر باشید.

و اما بعد….

از نام بردن پروژه ها می گذرم تا اتلاف وقت نشود اما ناگزیرم خاطر نشان کنم عبوری در سخت ترین سالهای اقتصادی کشور نه با شعبده بازی که با مدیریت جهادی و آشتی دادن شهروندان با شهرداری، بودجه هفتاد میلیارد تومانی سال ورودش به این دستگاه را(سال ۹۱)در سال جاری به پانصد و بیست میلیارد تومان افزایش داد که خود هنری است بی بدیل خاصه آنکه نشان می دهد مقامات استانی ذره ای زحمت بخود ندادند تا برای مرکز مازندران مانند دیگر مراکز استانها بودجه ای جذب کنند و هر آنچه جذب ساری شد ما حصل کوشندگی ها و رایزنی های شخص عبوری بود.

این همه گفته شد تا بر این سخن تاکید شود که اگر ساری از محاق بیرون آمد،اگر ساری از کما خارج شد،اگر ساری طعم شیرین توسعه را چشید و بالاخره اگر ساری به جایگاهی صعود کرد که آنرا افتخار مازندران می دانند بخاطر همین کارنامه درخشان دکتر عبوری است و لاغیر و باز اگر بخود می بالید که استاندار مازندرانی هستید که مرکز آن در جمع هفت شهر برتر گردشگری قرار گرفته است باز بخاطر اقدامات تاثیر گذلر شهردار پرتوان ساری است.

جناب استاندار اگر ساری در صنعت گردشگری به جایی رسید که با افتخار مراسم برگزار می کنید و از عوامل این بالندگی تجلیل بعمل می آورید باز بخاطر مدیریت جهادی شهرداری است ورنه هر طفل تازه به مکتب رفته ای هم می داند اگر ساری با تلاش شهردار پر توانش ساری نمی شد و چون گذشته گرفتار هزار توی واپس ماندگی ها بود در عرصه گردشگری محلی از اعراب نداشت چه رسد به آنکه در میان هفت شهر برتر گردشگری هم قرار گیرد اینک اما این شما و وجدانتان و این هم مردم قدر شناس و فهیم ساری بعنوان یک شهروند پیشنهاد میکنم به وقت تجلیل از سبب سازان رونق بخشی صنعت گردشگری در ساری از نام و نشان  دکتر عبوری فرزند خلف این شهر یاد کنید وآدرس صحیح بدهید ،اگر انصاف و مروت چنین حکم نکند پس زیاده عرضی نیست.

جاوید عبدخدایی - شهروند ساروی

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :