آخرین عناوین

شنبه 2 ارديبهشت 1396-9:20 کد خبر:41813

معاون فني عمراني شهرداري ساري خبر داد:

به زودي شانزده پروژه شاخص مورد بهره برداري قرار مي گيرد

معاون فني و عمراني شهرداري ساري گفت:در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح شانزده پروژه شاخص و مهم خواهيم بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي شهرداري ساري، عباس رشيدي معاون فني و عمراني شهرداري ساري در گفتگويي ضمن تشريح پروژه هايي كه به زودي افتتاح مي شوند گفت: ۲۳ پروژه مراحل پاياني خود را براي افتتاح شدن طي كرده اند كه از اين تعداد ۱۶ پروژه بسيار مهم و شاخص هستند.

براساس این گزارش، وی ضمن بيان اين مطلب كه پروژه هاي مورد نظر در حوزه هاي مختلف و بخصوص مهار آبهاي سطحي – افزايش سرانه فضاي سبز و روان سازي ترافيك هستند گفت: در موضوع مهار آبهاي سطحي كانال خيابان شهيد نوذري و اتصال آن به كانال باكسي حاشيه ريل و رودخانه اسپيورد و نيز كانال خيابان فارابي پشت ساختمان دادگستري بهره برداري از آنها در دستور كار است.

ضمن اينكه در حوزه روانسازي ترافيك هم چند پروژه شاخص مانند احداث زيرگذرهاي ذغالچال - شركت نفت كه به نام شهيد مدافع حرم كمالي نامگذاري گرديده و بلوار داراب به پل گردن - احداث دوربرگردانهاي بلوار پاسداران ، سه راهي جويبار و بلوار داراب احداث ميدان كارگر و دو مركز بسيار مهم و اثرگذار معاينه فني و كنترل ترافيك سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري ساري نيز آماده بهره برداري است.

وي سپس در پاسخ به پرسشي در پيوند با بوستان ويژه بانوان مازندران خاطرنشان كرد: تيم مديريت شهري امكانات بسيار گسترده و متنوعي هم براي اين بوستان در نظر گرفته است.

نيازمنديهاي مختص بانوان در اين بوستان پيش بيني شده و در مرحله اجرا است بنابراين بوستان بانوان مرحله به مرحله آماده بهره برداري مي شود، بوستان ولايت هم با امكاناتي مانند سالن آمفي تئاتر، موزه، زمين بازي كودكان، سراهاي فرهنگي ، ساختمان شوراي اسلامي شهر، مسجد ، سينماي كوچك و پاركينگ وسيع در زمانبندي تعيين شده به بهره برداري خواهد رسيد.

عباس رشيدي در ادامه اين گفتگو به افتتاح آزمايشگاه فني و مكانيك خاك و نيز پروژه امام زاده عباس اشاره و گفت: اين دو پروژه هم بسيار مهم و اساسي هستند زيرا آزمايشگاه فني و مكانيك خاك مانند مركزي است كه براي شهرداري درآمد پايدار ايجاد مي كند و پروژه امامزاده عباس هم كه آرزوي ديرينه مردم بود و مي تواند در رونق افزايي به گردشگري زيارتي نقش بسيار اثرگذاري داشته باشد ،بنابراين با افتتاح اين پروژه ها شاهد افتتاح شانزده پروژه شاخص و مهم را در آينده نزديك خواهيم بود.

وي در پايان خاطرنشان كرد:تيم مديريت شهري در جهت ايجاد امنيت، آرامش و نشاط شهروندي اقدامات جهادي خود را براي توسعه ، توليد و اشتغال تداوم خواهد داد و اين يعني عمل نمودن به منويات مقام معظم رهبري در سه موضوع مديريت جهادي، اميدآفريني و حماسه اقتصادي.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • رضا- کارمند
    شنبه 2 ارديبهشت 1396-13:22


    شهر ساری در چندسال اخیر از زمان حضور شهردار خستگی ناپذیرمان مهندس عبوری رشد و پیشرفت خوبی داشته و مردم شاهد افتتاح پروژه های مختلف بوده اند، ولی تنها آمار بالای افتتاح پروژه ها نشاندهنده عملکرد مناسب شهرداری ساری نمی باشد، این پروژه ها باید از نظر کیفیت هم از سطح بالایی برخودار باشند که نیازمند دقت و نظارت بالای تیم توانمند شهرداری می باشد.

    • شنبه 2 ارديبهشت 1396-12:53


      بنده به عنوان یه جوان ساروی به تیم شهرداری ساری خداقوت میگم و از زحمات شبانه روزی شهردار و پرسنل شهرداری ساری در تسریع افتتاح پروژه ها تشکر میکنم و امیدوارم روزی شاهد عمران و آبادانی شهرمان با تلاش و حضور مهندس عبوری و پرسنل زحمت کش شهرداری باشیم.