آخرین عناوین

سه شنبه 4 آذر 1393-17:25 کد خبر:4215

قحط الرجال مدیران توانا در سازمان های شهرداری ساری

در برخی از سازمان های زیر مجموعه شهرداری ساری ،قحط الرجال مدیریتی مشاهده می شود.


به گزارش خزرخبر،برخی از سازمان های زیر مجموعه شهرداری ساری که حوزه کاری بسیار زیادی دارند از مدیران عاملی استفاده می کنند که این مدیران با توجه به اینکه در چند مکان مشغول به فعالیت می باشند عملا نمی توانند بازدهی کافی را داشته و در نتیجه در سازمان مربوطه عملکرد ضعیفی دارند.

بر اساس گزارشات رسیده،سازمان فاوای شهرداری ساری که دارای وظایف تعریف شده فراوانی در حوزه کاری اش است از مدیر عاملی استفاده می کند که در طی هر هفته فقط 2 روز می تواند فقط چند ساعت محدود در محل کار خود حاضر شود.

این مدیر عامل که دانشجو می باشد،عضو هیات علمی دانشگاه آزاد نیز بوده که همین دو فعالیت او علتی شده تا این مدیر نتواند بازدهی کافی را در این سازمان داشته باشد.

ساری کارت که از طرح های اجرا شده این سازمان با هزینه های بالای شهرداری ساری بوده و شهردار و مسئولین زیر مجموعه اش از آن به عنوان یکی از فعالیت های شاخص نام برده اند تاکنون نتوانسته بازخورد خوبی برای شهرداری داشته باشد و شهرداری نتوانسته تاکنون هزینه هایی را که جهت اجرای این طرح انجام داده بدست آورد.

منابع آگاه همچنین اطلاع داده اند که چون این مدیر از سوی برخی افراد با نفوذ در شهرداری و شورا حمایت می شود در نتیجه شهردار ساری نمی تواند نسبت به جابجایی این مدیر عامل و استفاده از شخصی تواناتر و کسی که زمان بیشتری را برای خدمت در این سازمان سپری کند به عمل آورد.

بزودی با ارائه مدارک و مستندات ،گوشه هایی دیگر از عملکردهای ضعیف این سازمان منتشر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • دوست
    جمعه 7 آذر 1393-23:21

    در برخی از مدیریتهای میانی شرکت برق منطقه ای مازندران قحط الرجال مدیریتی مشاهده می شود.
    در برخی از مدیریتهای شرکت برق منطقه ای مازندران با این که حوزه کاری پرکاری دارند ولی از مدیرانی استفاده می کنند که با توجه به اینکه در چند حوزه دگر نیز مشغول به فعالیت هستند عملا نمی توانند بازدهی کافی را داشته باشند و در نتیجه در حوزه مربوطه عملکرد ضعیفی دارند.
    از جمله این مدیریتها، حوزه مدیریت امور تشکیلات و بهبود روشها میباشد که وظایف تعریف شده برای این حوزه بسیار زیاد و گسترده میباشد ولی عملا از مدیری استفاده میشود که در حال حاضر دانشجوی دانشگاه آزاد زنجان میباشد که از دوسال قبل نیز دانشجوی ارشد دانشگاه آزاد قایمشهر بوده که دو روز در هفته میبایست در کلاس حضور می یافت. و همزمان مدیرعامل تعاونی مسکن نوربرق ساری شرکت برق منطقه ای مازندران نیز می باشد که با توجه به گستردگی کار برای ایجاد شهرک تفریحی و توریستی در کلاردشت بیشتر زمان را باید در این حوزه نیز سپری کند.
    جالب اینکه این مدیر ((لایق)) همزمان مجری نظام پذیرش و بررسی نظام پیشنهادات این شرکت نیز میباشد که تقریبا هر روز هفته در قالب کمسیونهای مختلف که عضویت آنها را نیزدارد در جلسات مختلف شرکت کرده و به این کار نیز میپردازد.
    همه این موارد که در بالا گفته شد همزمان با پست رسمی مدیریت امور تشکیلات و بهبود روشها که پست سازمانی با اهمیتی نیز میباشد در اختیار این شخص می باشد که هیچ اطلاعات و سابقه ای در این حوزه نداشته است
    از دیگر سمتها و پستهای این مدیردبیر کمسیون تحول اداری و دبیر کمیته تشکیلات و .... میباشد.
    به هرحال با توجه به گزارشات رسیده این شخص به دلیل رفتار نامناسب با زیرمجموعه و دیگر همکاران از اقبال خوبی در شرکت برخوردار نمیباشد
    این مدیر ((لایق)) از سوی برخی افراد بانفوذ شرکت مورد حمایت است زیرا بدلیل عضویت دادن بیشتر مدیران و معاونین شرکت در کمیته های مختلف نظام پیشنهادات و پرداختن مبلغ حق کارشناسی پیشنهادات همه این افراد را تحت نفوذ قرار داده و تحت تاثیر ایشان میباشد.
    در آینده مدارک و مستندات بیشتری از عملکرد ضعیف وی در این امور ارائه خواهد شد و همچنین از لابی های سیاسی و همچنین فساد مالی ایشان در تعاونی مسکن و چگونگی و کیفیت آزمونهای پایان ترم دانشگاه در طول ترم و ... ارائه خواهد شد.

    • پنجشنبه 6 آذر 1393-9:3


      نیروی قرار دادی میتونه بشه مدیرعامل !!!!!!!!! خلاف قانون هست وسازمانهای بالادست وارد میشوند

      • مهندس بیکار
        چهارشنبه 5 آذر 1393-11:5


        خوب آقا استعفا بده بذار یه جوان بیکار واجب شغل بیاد توی این سمت.

        • چهارشنبه 5 آذر 1393-11:2


          این اقا وقتی در شهرداری نمیتونه کارایی درستی داشته باشه مطمئن باشید که توی دانشگاه هم کاری از پیش نمیبره ، بهتر نیست ایشون یه خرده به جای اینکه به فکر منافع مالی و وجه اجتماعی خودشون باشن به فکر مردم باشن و از یکی از این سمت ها دست بکشن و کارو بسپارن به کاردان؟

          • حبيبي
            چهارشنبه 5 آذر 1393-7:46


            شهردار عبوري جديدا از يك دانشگاه آزادي ديگري بعنون ناظر سازمان فن آوري استفاده كرده !!
            تعداد دانشگاه آزاديها كه خود دوشغله محسوب ميشود در شهرداري ساري زيادند
            از دانشگاه آزاد ساري، ،آمل ، قائمشهر، گرگان و..