آخرین عناوین

چهارشنبه 26 آذر 1393-22:16 کد خبر:4330

استاندار مازندران اعلام کرد!!!

فرمانداران مازندران قبل از اذان صبح در محل خدمت حاضر شوند/بازدیدهای سرزده افزایش یابد

استاندار مازندران گفت: فرمانداران مازندران برای ارائه خدمات مناسب به مردم قبل از اذان صبح در محل خدمت حاضر شوند.


به گزارش خزرخبر، ربیع فلاح جلودار افزود: سال 93 توسط رهبر انقلاب اسلامی به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شد و باید برای اجرایی شدن فرمان ایشان تلاش شود.

وی با اعلام اینکه برای رسیدگی به امور استان مشکلات و مسائل باید بررسی شود، تصریح کرد: مسئولان اجرایی باید در حیطه وظایف خود پاسخگو باشند.

فلاح جلودار خواستار حضور فعال‌تر فرمانداران در سطح شهرها و مراکز استان شد و گفت: فرمانداران باید قبل از اذان صبح در محل خدمت خود در فرمانداری حضور یابند.

این مسئول با بیان اینکه باید در همه مساجد شهر نماز جماعت اقامه شود، خاطرنشان کرد: فرمانداران باید مشکلات مساجد را حل کنند و این موضوع باید تا هفته آینده اجرا شود.

استاندار مازندران خواستار حضور افزایش بازدیدهای سرزده مدیران و فرمانداران از مراکز خرید، کشتارگاه‌ها، مراکز توزیع میوه و بیمارستان‌ها شد و گفت: باید زمینه افزایش کیفیت خدمات در سطح مازندران فراهم شود.

وی به بازدیدی که از مراکز بیمارستانی در سطح استان انجام داد اشاره کرد و افزود: زمینه افزایش خدمات بیمارستانی بخش خصوصی نیز فراهم شود و کیفیت خدمات در این بخش‌ها نیز باید با روند مناسبی پیگیری شود.

ربیع فلاح با اعلام اینکه زمینه بهبود کیفیت خدمات در مراکز بین‌راهی باید فراهم شود، گفت: فرمانداران در این زمینه فعال‌تر عمل کنند.

این مسئول در پایان خواستار استفاده از خیران در توسعه خدمات شهری شد و اظهار داشت: از ظرفیت خیران در زمینه گردشگری استفاده شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • آرش
    پنجشنبه 27 آذر 1393-9:28


    حرکت های احساسی وافراطی درهرکاری ناپسنداست ،حتی درعبادات ویا خدمات دهی به مردم!
    اخرساعت 5صبح فرمانداران بیاینداداره چی بکنند! آن وقته صبح مراجعین کجاهستند؟ شما خودت هم میای سرکار اون وقت صبح؟ خوب حضورفرماندارکه تنهایی امکان پذیرنیست ،بایدکارکنان وکارمندان هم بیایند،بایددرنظرداشت کارمندی که قراراست ساعت5صبح بیایدسرکار،لازمه اش اینه که حداقل یک ساعت قبلش بیدارشود تا مهیاشود،آنوقت اینها خانواده ندارند؟بازدهی اش چیه؟

    • کارمند ساده
      پنجشنبه 27 آذر 1393-9:7


      آقای استاندارعزیز کوتاه بیا برادر، عنان اختیار خود را به دست دیگران ندهید . فرمانداران سر ساعت اداری در محل کار خود باشند ساعت غیر اداری پیشکش خانواده هایشان این ها هم آدمند . جناب ربیع شما اول در مورد تصمیمی که می گیرید کمی تامل فرمایید و همه جوانب را بسنجید و بعد آن را در حیطه عمل بذارید، اصلا این تصمیم به نظر شما درست هست که شده نقل همه خبرگزاریها ، یعنی چی که باید قبل از اذان صبح در محل کار خودشون حاضر باشند، شما چقد اطمینان دارید که این تصمیم گیری شما جواب می دهد و نتیجه معکوس نمی دهد، شدید مثل اون افرادی که شب می خوابن و صبح پامیشن یه تصمیم می گیرن و بعد یه مدت می فهمند که کارشون اشتباه بوده و هیچ حرفی دیگه برای گفتن ندارن. اگه میخواید توی همین سمت باقی بمانید و صدای مردم رو در نیارید فقط کاری کنید که درست جوابگوی ارباب رجوع باشند صبح زود امدنشان سرکار پیشکش.کمی علمی تر با موضوعانت مدیریتی برخورد کنید ...

      • احسان
        چهارشنبه 26 آذر 1393-23:15


        حتما، این فرمانداران محترم قبل اذان ظهر هم به محل خدمت خودشون حاضر بشن ما مردم استان باید خدامون رو شکر کنیم چه برسه به اینکه قبل نماز صبح بیان سرکار، یعنی تقریبا 4:30 صبح .
        نگید که امکان پذیر نیست باز اگه چین یا ژاپن بود می شد گفت این کار عملی هست ولی متاسفانه اینجا کاربرد نداره